منتخبین مهر ۱۳۹۶
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی مهر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- همراه اول ، اپلیکیشن همراه من
- ورود مناسب و دقیق به محتوای مورد نظر جهت تبلیغ یعنی معرفی اپلیکیشن همراه من
- استفاده درست و خلاقانه از رنگ برند
- خلاقیت و ایده پردازی مناسب جهت معرفی یک اپلیکیشن در یک فضای عینی و واقعی (عینی سازی یک نرم افزار)
- معرفی درست و همه جانبه محصول که سبب آشنایی محصول مورد نظر در طول تیزر می شود
- در نهایت، یک تیزر جامع و خلاقانه که هم گروه مخاطبان هدف را درگیر و جلب نموده و هم محصول را معرفی می نماید
- بانک مسکن ، صندوق پس انداز مسکن یکم
- ایجاد درگیری حسی درست و مناسب با مخاطبان
- طراحی سناریو مناسب که محصول و خدمت مورد نظر برند را به درستی معرفی می کند
- طراحی روندی مناسب که در چند گام، به ترتیب مخاطبان را اول جلب نموده، سپس برای آنها ایجاد سوال می نماید و در نهایت به این سوال آنها پاسخ می دهد که پاسخ، همان موضوعیست که تیزر در پی معرفی و عرضه آن بوده است
- مینیمالیسم به جا و کارآمد
- شهر فرش ، لبخند پاییزی شهر فرش
- رنگ و نور مناسب و استفاده از فضای بصری جذاب
- استفاده از تصاویری دلنشین که ارتباط حسی با مخاطبان برقرار می کنند
- استفاده به جا و درست از فصل
- استفاده درست از عنصر خانواده و تاکید بر المان های مشترک و دوست داشتنی برای مخاطبان
- طراحی یک سناریو درست و پیش بردن مناسب طرح داستانی برای رسیدن به موقع و به هنگام به محصول مورد نظر و معرفی آن
- آماده سازی ذهن مخاطبان برای رونمایی از محصول در پایان تیزر
- استفاده مناسب و به جا از کودکان که گرمی به فضا بخشیده است
- پریل ، قرص ظرفشویی طلایی
- طراحی صحنه مناسب و خلاقانه
- فضای بصری جذاب
- سناریو هدفمند که به درستی از ابتدا مسیر را برای معرفی محصول ترسیم می کند
- استفاده درست و به جا از جلوه های بصری کامپیوتری
- استفاده از مفهوم مقایسه که باعث تاثیرگذاری به جا بر مخاطبان می شود
- معرفی جامع و خلاقانه محصول
- ال جی ، ماشین ظرفشویی ال جی
- کوتاه و موجز بودن
- خوش ساخت بودن
- استفاده درست از جزئیات
- تاثیر احساسی کاملا مناسب و مد نظر بر مخاطبان
- تاپکو ، لوازم آشپزخانه تاپکو
- فضای ریتمیک و موسیقیایی جذاب و مناسب
- استفاده از لوکیشن و بستری مناسب جهت معرفی محصول
- معرفی کامل و همه جانبه محصول حتی تا سطح جزئیات
- موجز و خلاصه بودن و عدم استفاده از کلام، بسنده کردن به موسیقی و تصویر
- در پایان، ظرف چند ثانیه، مخاطبان کاملا با محصول، انواع آن و کاربردهایش آشنا شده اند
- سامسونگ ، تلویزیون QLED سامسونگ
- استفاده خلاقانه از عناصر بصری
- ارتباط دقیق و درست خلاقیت بصری با ویژگی مورد نظر برای توضیح و ارائه
- موجز و مفید
- سناریو درست و انتقال دقیق تمامی اطلاعات مورد نظر در قالبی خلاقانه
- مینیمالیسم تاثیر گذار
- آدامس بایودنت ، مزههای میلیونی
- یک موشن گرافیک خلاقانه
- استفاده درست از رنگ محصول
- فضای بصری و رنگ آمیزی گیرا
- انتقال درست اطلاعات محصول
- جذابیت مناسب برای مخاطبان گروه هدف محصول
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی مهر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- بانک تجارت ، خدمات بانکی ویژه روشن دلان
- بهترین مدیوم برای معرفی این محصول و مخاطبان هدف آن(روشندلان) رادیو می باشد
- توضیح کامل و دقیق یک خدمت نوین، بی حاشیه و تمرکز بر اطلاع رسانی درست
- آرامش، طمانینه و دقیق خوانی نریتور و ریتم نسبتا کند تیزر نسبت به موارد مشابه که سبب درک درست و دقیق موضوع توسط مخاطبان هدف تیزر خواهد شد
- محصولات دورتو ، مایع ظرفشویی دورتو
- سناریو خلاقانه و درست
- استفاده مناسب از صدای کودک که سبب ارتباط بیشتر مخاطبان می شود
- ترسیم مسیر مناسب و ساده جهت رسیدن به نتیجه
- نتیجه گیری درست و تاثیر گذاری بر مخاطبان
- محصولات درنا ، پودر پن کیک فوری درنا
- خلاقیت در ساخت فضای صوتی جذاب
- سناریو خلاقانه و به ظاهر بی ارتباط برای ایجاد هیجان
- گره گشایی جذاب در انتها و معرفی محصول
- بیمه کارآفرین ، خدمات بیمه کارآفرین
- انتخاب شعار مناسب
- ارتباط دقیق، فشرده و مستقیم با مخاطب هدف
- استفاده از نریتوری که صدایش قابلیت و احساس اعتماد در مخاطب بر می انگیزد
- سناریو در عین سادگی، مخاطبان مورد نظر را به سرعت متوجه و جلب خود می نماید