🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین مرداد ۱۳۹۷

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی مرداد ماه 97 آقای امیر عبدالله ستوده مدیر عامل کانون تبلیغاتی گسترش می‌باشند.
آقای امیر عبدالله ستوده متولد 1352 و دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و دکترای بازاریابی از دانشگاه بریتیش کلمبیا (U.B.C) می باشند. او فعالیت حرفه ای خویش را از سال 1375 و با تاسیس کانون تبلیغاتی گسترش شروع نموده است.
فعالیت های دیگر ایشان عبارتند از:
  • مشاور دبیرکل ریاست سازمان بهداشت جهانی درخصوص امور پژوهشی در ایران
  • مشاور تدوین منشور حقوق شهروندی
  • عضو آكادمي بازارشناسي و تبليغات انگلستان
  • مدرس رشته تحقيقات و پژوهش بازار و مديريت بازاريابی در دانشگاه های تهران
  • مدرس و برگزاركننده دوره های عالی مديريت بازاریابی وفروش در موسسات وسازمان های تجاری
  • ايراد سخنرانی در بيش از یکصد سمينار علمی آموزشی تحقيقاتی
  • سخنران بیش از یکصد کنفرانس ملی تحقیقات بازار، بازاریابی، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ
  • مشاوره و تحقیقات بازار برای بانک ملی، ملت، صادرات ایران، مسکن، رفاه کارگران، کارآفرین، قوامین، کشاورزی  بیمه آسیا، البرز، ایران، امداد خودرو ایران، ایران خودرو، ستاره ایران، ایرتویا، نگین خودرو، آلتون رای،ال جی، ایرانسل، همراه اول

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی مرداد ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان

آگهی های تلویزیونی
  1. محصولات دکتر بیز ، قهوه های دکتر بیز
    استفاده از تکه قهوه در پلان اول، المان فردی میانسال، رنگبندی و فضای بسیار زیبای مرد، لذت انتخاب و استفاده از محصول، متن و نریشن بسیار قوی، توضیحات دقیق و کامل بصورت زیرنویس ذیل تصویر، هماهنگی کامل صدا و تصویر و موسیقی، حس بسیار مثبتی از خرید محصول را ارائه می نماید.
  2. بایودنت ، آدامس بادکنکی با طعم نوشابه
    انتخاب فضای کاری مطلوب، بازیگر جوان و نورپردازی مناسب، تعامل صدا و تصویر جهت بهتر نشان دادن فضای طعم و عطر آدامس، پرهیز از هرگونه بزرگنمایی در متن و طرح و فیلم، اثرگذاری پیام تبلیغات را تا سرحد انتخاب و استفاده از این محصول برای مخاطب به ارمغان خواهد برد.
  3. کمیته امداد ، عید قربان مبارک
    تهیه یک غذای خاص(قرمه سبزی) با آغاز موسیقی بسیار ملایم و سوزناک، توسط کودک خانواده پیشنهاد می گردد و با مقاومت مادر خانواده بعلت نداشتن گوشت در منزل روبرو می شود، صحنه بسیار جذاب اصرار کودک و سپس پاک کردن آن توسط کودک با کمک برادرش و خنده های معصومانه وی، تصویر کاملی از تلاش کودکانه و خواسته کودکانه این طفل دارد. آوردن غذای نذری عید قربان، خنده پسربچه که درب را باز کرده، لبخند مادر در برابر اجابت خواسته اش از درگاه ابدیت و التیام دل شکسته اش نزد خدای عالم، و پخت غذا با ساده ترین وسایل ممکن و نیز نریشن بسیار قوی و متن مکتوب روی تصویر در ابتدا قربانی مان را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببریم، عید قربان مبارک و در انتها" زندگی خالی نیست، مهربانی هست، ایمان هست" و تغییر موسیقی تاثیربسزای در اشایه فرهنگ سخاوت دارد. در نهایت ارائه کپشن "عید قربان بر همگی مسلمانان مبارک، " نقطه پایانی و تایید این تیزر می باشد.
  4. ایرانسل ، جشنواره تابستانی سیم کارت
    صدای آهنگ شکستن تگ های سیم کارت و اتصال آن به دستگاه موبایل با سه ضرب آهنگ، تصویر کیلومتر ماشین و تداعی سرعت بالا با صدای گاز دادن ماشین، نوشتن متن های نریتوربروی صفحه بصورت دقیق، واضح و شفاف، اعلام شماره تماس بصورت خاص، در نیمه مسیر، حرکت خودرو با شتاب بالا، در نهایت نوشتن متن دقیق و با زمان مناسب و توضیحات دقیق.
  5. هتل بزرگ پارامیدا ، شاهرود
    صدای بسیار عالی نریتور(کیکاوس یاکیده) که به نرمی فضای تیزر کمک شایانی می کند، ورودی بسیار مناسب و حرکت دوربین از بالا جهت نشان دادن کلیه فضاهای موجود به بهترین نحو ممکن، استفاده از کرین و حرکت های مناسب دوربین در نشان دادن فضای خارجی و داخلی این مکان، هماهنگی کامل صداو تصویر، نشان دادن کلیات فضای هتل و مواردی که برای مخاطبین هتل از اهمیت خاصی برخوردار است، شروع و پایان مناسب و بیشترین میزان ارائه اطلاعات دیداری  شنیداری از نکات برجسته این تیزر می باشد.
  6. کویرتایر ، انتخابی که میشه روش حساب کرد
    موسیقی هیجان انگیز، نشان دادن لحظات مختلف زندگی روزمره و نقش لاستیک مناسب و عدم پنچری در رضایتمندی مصرف کنندگان تایر ماشین، انتخاب صدای همگام با موسیقی، انتخاب ماشین های طبقه متوسط جامعه، در تعامل با بازار هدف، پرهیز از نشان دادن خودروهای لوکس، اعلام به موقع شعار تبلیغاتی کویر تایری و زمان لازم ضمانت نامه لاستیک خودرو، از دیگر عناوین مثبت این گروه می باشد.
  7. محصولات اکتیو ، مایع تیره شوی اکتیو
    استفاده بسیار خلاقانه ای از کودک و همراهی با مشکلات روزمره خانواده نموده است. ابتدای پدید آمدن مشکل لکه بستنی، که بسیار سخت پاک می شود و سپس از بین بردن لکه بستنی بدون ناراحتی و دلخوری، لبخند مادر به کودک و همراهی با کودک از نکات برجسته این تیزر است.
  8. بانک قوامین ، محصولات توپ بانک قوامین
    تیزر محصولات توپ بانک قوامین، صحنه هایی توام با هیجان از نقطه شروع زمین فوتبال، تا منزل و محل کار، کودک و کارمند و مرد خانه دار و درنهایت کارمند بانک قوامین، اطمینان را توام با هیجان به مخاطب ارائه می نماید. هیجان های فوتبالی، با یک موسیقی جدید و ضرب آهنگ تند، آرامیس، ضمانت نامه، همپا، فاخر و اوج رابه خوبی به ذهن مخاطب به عنوان پیام مثبت تبلیغاتی القا می نماید.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی مرداد ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان

آگهی های رادیویی
آگهی های رادیویی منتخب بر اساس پارامترهای خلاقیت در سناریو، سادگی پیام، خلاقیت در نحوه اجرا و ساخت، اورجینال بودن، متن گفتار و اثر بخشی پیام در مخاطب انتخاب شدند.