🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین فروردین ۱۴۰۲

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی فروردین ماه 1402 خانم لیلا اراجی، رییس توسعه برند و تبلیغات شرکت صنایع استیل البرز می‌باشند.

لیلا اراجی متولد 1355 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی و کارشناسی طراحی صنعتی می باشد. آغاز کار او از سال 1380 در روزنامه و بعد از آن تاسیس شرکت فعال در حوزه طراحی و تبلیغات و در ادامه همکاری با هلدینگ استیل البرز و هفت الماس بود.
لیلا اراجی بیش از 20 سال سابقه در حوزه تبلیغات و برندینگ دارد و هم اکنون رییس توسعه برند و تبلیغات شرکت صنایع استیل البرز می باشد.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی فروردین ۱۴۰۲ به انتخاب داور مهمان

در شروع هر حرکت تبلیغاتی لازم است از خودمان سوال کنیم که چرا تبلیغ می کنیم؟ پاسخ به این چرایی مانند نخ تسبیهی است که در ادامه راه، فعالیت های ما را هماهنگ می کند و هربار که نیاز به ارزیابی خود داشتیم به یاد بیاوریم که چرا شروع کردیم! نکته بعدی و بسیار پر اهمیت این است که برای چه کسی تبلیغ می کنیم؟ پاسخ به این سوال چراغ راهی است که یادآوری همیشگی آن کمک بسیاری در انتخاب فرم و محتوی پیام تبلیغاتی است و سبک ارتباطی با مخاطب را برای ما روشن می کند. موضوعی که این روزهای بیش از پیش درگیر آن هستیم و بیشتر آگهی ها در حال ترسیم فضای ایده آل و گاهی رویایی هستند که از بدنه واقعی جامعه به دور است و احساس همذات پنداری مخاطب در آن در نظر گرفته نشده و صرفا با ترسیم یک فضای رویایی سعی در جذب مخاطب دارد غافل از آنکه این موضوع آگهی را غیر واقعی و غیرقابل باور نشان می دهد و نشان دهنده شناخت ناکافی از مخاطب و ساده انگاری نیازهای او است. استفاده بیش از اندازه شعر و موزیک و سناریوهای کپی و مشابه بین برندهای مختلف حکایت از برخورد ساده و سطحی با موضوع مخاطب شناسی دارد.
آگهی های انتخاب شده:
  1. با سلام ، اپلیکیشن باسلام
    آگهی های سریالی با سلام روایت داستانی باورپذیری دارد و گرم و صمیمی است. توضیح اضافه و حاشیه سازی ندارد و خیلی ساده و روان ماهیت و چرایی سایت با سلام را توضیح می دهد با استفاده از کاراکتر های باورپذیر و چهره های واقعی همچنین توجه به قومیت های مختلف، ارتباط ساده و شفاف با مخاطب شکل گرفته است.
  2. ابزارآلات رونیکس ، دستگاه جوش رونیکس
    طراحی صحنه واقعی با نشان دادن ایرادها ( بدور از فضای کنترل شده استودیو) دستگاه و چهره کار کرده نشان از این دارد که این دستگاه واقعا کار می کند و برای بیننده باور پذیر است و فرم رپرتاژ گونه آن هم مهر تاییدی است بر آن. شعار آخرین ابزاری که می خرید با فرم و تصاویر بسیار هماهنگ است.
  3. کانسه ، محصولات مراقبت از پوست کانسه
    در نظر اول ردپای مسئولیت اجتماعی به چشم می خورد ولی در ادامه شاهد اشاره مستقیم به محصول هستیم که به نظر من از تاثیر گذاری و روند احساسی بخش اول فاصله گرفته ولی به طرز قابل قبولی با بیننده ارتباط برقرار می کند.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی فروردین ۱۴۰۲ به انتخاب داور مهمان

نظر به اینکه پیام های رادیویی صرفا همان پیام های تلویزیونی بودند ولی بدون تصویر، ترجیح بر عدم انتخاب از بین آگهی های موجود می‌باشد.

آگهی رادیویی‌ای برای این ماه ثبت نشده.