منتخبین فروردین ۱۳۹۸
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی فروردین ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- کمیته امداد ، حضور مهربان ما
این آگهی حضور مادر بزرگ را در دو موقعیت مختلف نشان می دهد: یکی در جمع فرزندان و با روحیه ای شاد و سرشار از حس غرور و شادمانی به عنوان عزیز یک خانواده و دیگری تنها و در حالتی غمگین و خموده. این آگهی با نمایش ماهرانه این موقعیت ها کنار هم به همه ما تلنگر می زند که حضور ما کنار بزرگترها چقدر می تواند در آنها احساس امنیت و شادی ایجاد کند و همه ما با درگیر شدن در مشغولیات روزمره، این شادی را از آنها دریغ می کنیم. این آگهی با انتقال این پیام و ایجاد این تلنگر، بسیار تأثیر گذار بوده است. - آیری پلاست ، محصولات آیری پلاست
این تیزر با موزیکی ریتمیک و جذاب، انواع مختلف محصولات این برند را با کاربردشان در جمع یک خانواده به نمایش می گذارد. در واقع این تیزر با نمایش خانواده در فضایی شاد، کاربرد انواع محصولات برند را بسیار ساده و جذاب نشان می دهد. فضاسازی، چیدمان دکور، بازی بازیگران در کنار موسیقی ای که بارها نام محصول و برند را تکرار می نماید باعث می شود این تیزر در کمال سادگی و به دور از اغراق در ذهن مخاطب نقش ببندد. در واقع تیزر با استفاده از عناصر دیداری قوی و موثر، دکور و فضاسازی مناسب در زمان مناسب پیام را منتقل می کند. - محصولات عالیس ، بطری های ضد نفوذ نور
این آگهی با نمایش تمامی المان های تأثیر گذار بر مصرف کننده، نمونه کامل یک آگهی موفق بوده که توانسته پیام خود را به خوبی نشان دهد. این آگهی از زبان مادر خانواده که نماد مراقبت، دلسوزی و دقت در مواد غذایی مورد استفاده یک خانواده است بیان شده و در کنار آن با نمایش کارخانه عالیس و فرآیند تولید محصولات آن، به طور کامل به بیننده حس سلامت و مورد اطمینان بودن محصولات را القا می نماید. توضیح در خصوص ترکیبات و طعم دهنده ها نیز به نحوی بیان می شود که هر بیننده ای را ترغیب می نماید که برای یک بار هم که شده این محصولات را امتحان نماید و این یعنی آگهی کار خود را به درستی انجام داده و باعث ترغیب مصرف کننده شده است. - ال سی من ، پوشاک مردانه ال سی من
این آگهی با استفاده از موزیک کلاسیک سعی کرده است قدمت برند ال سی من را نشان دهد و همچنین با بکارگیری کاراکترهای جوان در تیزر سعی کرده است به روز بودن و استفاده از آخرین مدهای روز دنیا را نیز نشان دهد. این آگهی به خوبی توانسته است دو عنصر سادگی و زیبایی را در کنار یکدیگر نمایش دهد. طراحی متناسب با سلیقه های مختلف از ویژگی هایی است که در تیزر به آن اشاره شده است.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی فروردین ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- سالانه 15000 نفر بر اثر تصادف می میرند
نکته قابل توجه در خصوص این آگهی این است که در تمام زمان پخش آن هیچ کلمه ای گفته نمی شود و با شنیدن صداهایی آشنا مانند تایپ کلمات در صفحه تلفن همراه و ارسال و دریافت پیام، شنونده را مطلع می سازد که فردی در حال استفاده از تلفن همراه خود است. شنیده شدن صدای بوق و ترمز و در نهایت تصادف به شنونده گوشزد می نماید که به همین راحتی ممکن است که یک استفاده ساده از تلفن همراه در زمان رانندگی برای ما خطرآفرین باشد و پس از آن پیام آگهی بیان می گردد. در واقع این آگهی به سادگی و بدور از هر سخنی ما را در موقعیت مشابه قرار داده و به ما تلنگر می زند و این یعنی ارائه پیام به درستی صورت پذیرفته است. - محصولات عالیس ، شیر عالیس
این تیزر با حال و هوای نوروزی و با بیانی کودکانه، نام برند را در غالب شعر و موسیقی بارها تکرار می نماید و در کنار آن در خصوص محصول نیز توضیح و تعاریفی ارائه می دهد. این حد برای یک پیام رادیویی نوروزی و ریتمیک مناسب و جذاب بوده است. - بانک ملت ، امسال سال اوج گرفتن است
این آگهی با توجه به اینکه یک آگهی نوروزی بوده است به خوبی توانسته خدمات خود را در کنار یک شعار مناسب به شنونده القا نماید. انتخاب این شعار در روزهای آغازین سال با این موضوع که هر فردی در آغاز سال جهت پیشرفت خود برنامه ریزی می نماید تناسب کامل داشته و شنونده را ترغیب می نماید تا برای اوج گرفتن در سال جدید با ین بانک همراه شود. - محصولات عالیس ، شیر قهوه عالیس
این آگهی که نسخه رادیویی آگهی تلویزیونی این برند است، در مدت زمانی کوتاه با تکرار نام برند و انتقال پیام آن توانسته به صورت مختصر و مفید در خصوص محصولات توضیحاتی را ارائه نماید.