منتخبین خرداد ۱۳۹۹
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی خرداد ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان
اینجانب با توجه به تجربه و تخصص خود در زمینه بازاریابی و فروش، تیزرها را عمدتا از دید ادای مناسب رسالت برند و کالا به مخاطب بررسی و اعلام نظر داشتم. بی شک ممکن است نظرات از دید کارگردانان هنری از لحاظ کیفیت و متریال ساخت متفاوت باشد.
آگهی های تلویزیونی
آگهی های تلویزیونی
- شودر، شیرآلات ساختمانی شودر
اشاره به نام برند در ثانیه 2 و ادعای کالا در ثانیه 4. پک شات ساده و هدفمند. در کوتاهترین زمان ممکن رسالت تیزر انجام شد ضمن اینکه جذابت بصری هم قابل قبول است. - دلپذیر، سس های گوجه فرنگی دلپذیر
استفاده بجا و مناسب از جذابیت بازیگوشی کودک برای جلب مخاطب به دیدن تیزر تا آخر - محصولات بیژن، رب گوجه فرنگی بیژن
بکارگیری بازیگر (امین حیایی) قطعا جذابیت خاص خود را برای مخاطب دارد. داستان مناسب و قابل پیگیری برای مخاطب تا انتها. استفاده از دغدغه های روز جامعه (محافظت در مقابل کرونا) - محصولات دلپذیر، غذا های دلپذیر
داستان موزیکال جذاب برای مخاطب، نمایش تنوع محصول به بهترین شکل ممکن. بکارگیری تنوع قومیت های ایرانی به شکل مناسب - محصولات گلستان، چای گلستان
استفاده از بازیگر محبوب (آتیلا پسیانی) برای جلب توجه بیننده، اشاره به نامه محصول و برند در آغاز نریشن. موزیک ملایم و متناسب با فضای کار که در کل حس آرامش به بیننده القا می کن - خانه فرش، فروش اقساطی
درساندن پیام جذاب برند (خرید فرش با اقساط 24 ماهه بدون پیش پرداخت)به مخاطب تا ثانیه 4 که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه دقیقا بهترین ابزار و ادعا برای جذب بیننده می باشد. - فروشگاه های وین مارکت، گوشت چرخ کرده
کوتاه و تأثیرگذار، نمایش ادعای برند به بهترین شکل ممکن (نمایش تخفیفات زیاد برای کالای مهم در سبد خانوار) - بروکس، لامپ های ال ای دی 10 وات بروکس
نمایش صحیح و کامل محصول و بیان دقیق و واضح ادعاهای محصول با صدای آشنا و رسا. ساده و سنتی بودن تبلیغات دلیلی بر تأثیرگذار نبودن آن نیست.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی خرداد ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- وین مارکت، فروشگاه های وین مارکت
انتقال صحیح و سریع پیام برند با ریتم جذاب - ایران رادیاتور، اسپیلت های ایران رادیاتور
بدون شک از موفق ترین تبلیغات رادیویی تبلیغات ایران رادیاتور است که دقیقا با صدای کارکاتری که به برند متصل شده برا ی مخاطب یادآور تیزرهای تلویزیونی این برند است. این تیزر هم در همین راستا برای اسپلیت ایران رادیاتور با ریتم و شعر جذاب از کارهای تأثیرگذار رادیویی است - صحت، مایع دستشویی نارگیل صحت
استفاده مناسب از دغدغه های محافظ در مقابل کرونا که البته دقیقا صدای تیزر تلویزیونی این برند است ولی تیزر تلویزیونی صرفا بدلیل عدم جذابیت بصری در لیست منتخب اینجانب نبود - بروکس، لامپ های ال ای دی بروکس
استفاده از صدای آشنا برای مخاطب و هدف گرفتن مشتری (مغازه دار) بعنوان مخاطب بجای مصرف کننده با استفاده از ادعای پرتقاضا بودن کالا در بازار