منتخبین خرداد ۱۳۹۶
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی خرداد ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی برگزیده:
- آسان پرداخت ، امکان انتقال وجه کارت به کارت
بیشک برند آسانپرداخت استراتژی درست و متناسبی با مخاطبین از ابتدای برنامه ارتباطی خود انتخاب کرده است. مخاطبین اصلی برند آپ جوانان هستند و برند به درستی لحنی مناسب (لحن طنز) برای ارتباط با این قشر انتخاب کرده است. از نقاط قوت این آگهی مطرح کردن چالش و در نهایت ارائه راه حل است. همچنین بازی خوب بازیگران و انتخاب فضایی دوست داشتنی بر جذاب بودن کار میافزاید. - سن ایچ ، نوشیدنی سن ایچ مالت
آگهی از نظر فنی بسیار خوش ساخت است. فیلمبرداری و نورپردازی بسیار حرفهای و نریشن مناسب و تاثیرگذار است. اشاره به خصوصیات محصول از دلایل منتخب بودن این آگهی است. - محصولات عقاب ، حلوای عقاب
اصولاً در آگهیهای مربوط به مواد غذایی ایده و تولید باید به گونهای باشد که بعد از دیدن آگهی مخاطب ترغیب به خرید محصول شود. در مورد این آگهی، شیوه استاپ موشن به جذابیت کار افزوده است. همچنین چیدمان دکور و استفاده از بافت چوب، فضای گرم و دلچسبی به مخاطب القا میکند. در بیشتر مواقع برای ساخت آگهیهای تلویزیونی مربوط به مواد غذایی نشان دادن آشپزخانه یا میز غذا طبیعی است، ولی تکنیک استاپ موشن این آگهی را خاصتر کرده است. - فروشگاه افق کوروش ، فروشگاه همواره تخفیف
در میان هزاران تبلیغ مراکز خرید که بدون هیچ خلاقیتی مخاطب را تشویق میکنند که به مرکز خرید بیایند، خرید کنند و در قرعهکشی هم شرکت کنند، شاید کمتر مرکز خریدی باشد که به صورت خلاقانه و نمایشی پروموشنهای خود را تبلیغ کند. اما در این آگهی ابتدا موضوع و چالش مخاطب مطرح شده است (خرید مایحتاج خانه و برآورد هزینه) و بعد از آن راه حل ارائه شده است. این مدل تبلیغ، روشی درست و تأثیرگذار در تبلیغات است، البته به گونهای جذاب. شایان ذکر است ایده این آگهی به تولید آن غالب است. صداگذاری آگهی و بازی با چهره (میمیک) بازیگران قابل توجه است.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی خرداد ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی برگزیده:
- بانک مسکن ، حساب قرض الحسنه
- بانک کشاورزی ، تبریک ماه رمضان
- بانک شهر ، کارت شهروندی بانک شهر
- بانک سینا ، همراه بانک سینا