منتخبین تیر ۱۳۹۷
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی تیر ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- بیمه دی ، اولین های زندگی
روند داستانی بسیار خوب در 5 سکانس و انتخاب مکان و سوژه آلودگی محیط زیست به خصوص آب در شرایط کنونی بحران آب که نیاز به فرهنگ سازی دارد باعث شده تا این تیزر انتخاب شود.
انتخاب هوشمندانه بازیگر خردسال دختر و بازی دختر نیز به پیام رسانی این تیزر کمک کرده است. تلفیق حس لذت و و هراس در کنار یکدیگر قابل اهمیت است هراس از آینده و اینکه برای جبران دیر نیست پیامی است که به خوبی انتقال داده شده است.
در کل می توان انتخاب بازیگر، موضوع آلودگی، حس گوینده وکارگردانی خوب این تیزر را به عنوان المان های تاثیر گذار در انتقال پیام در نظر گرفت. - اپلیکیشن آپ ، لحظه خاص میلیاردر شدن
در میان تیزرهای فوتبالی که همزمان با مسابقات جام جهانی پخش شد این تیزر به دلیل ترکیب صداهای مختلف شادی همراه با تدوین خوب تصاویر انتخاب شده است. تدوین و صداگذاری خوب حس هیجان، شادی و برنده شدن را به خوبی نمایش داده است، و مخاطب باور می کند که هر لحظه و هر جا امکان برنده شدن را دارد. تلفیق شادی و هیجان حضور در استادیوم همراه با برنده شدن جایزه و تشویق تماشاچیان به باور این موضوع کمک کرده است. - محصولات کاله ، ماست سون
در میان انبوه تیزر های تلویزیونی، تیزر ماست سون به دلیل موزیکال بودن، بازی های طنز و پیام خانواده و کنار هم بودن و استفاده از کلمه عشق در شعر تیزر و شعار پایانی، این تیزر انتخاب شده است.
جسارت استفاده از کلمه عشق و شکل قلب در این تیزر قابل اشاره است، که باعث شده بیننده احساس آرمش و شاد بودن در کنار خانواده را تجربه کند و حس همذات پنداری با آن داشته باشد.
این تیزر علاوه بر اینکه ماهیتی موزیکال و ساختاری طنز دارد فرهنگ خانواده و کنار هم بودن عزیزان برای داشتن بهترین لحظات را نشان می دهد و حس خوبی را در بیندده القا می کند. - ایران رادیاتور ، اسپلیتهای ایران رادیاتور
این بار قهرمان ایران رادیاتور با درخشش در زمین فوتبال باعث پیروزی تیم ایران رادیاتور می شود. خرس مهربان ایران رادیاتور فوتبالیست شده و ستاره تیم خود و بهترین بازیکن مسابقه می شود.
در این تیزر قهرمان فوتبالیست ایران رادیاتور با مخاطبین جوان همراه شده و توانسته نظر آنان را جلب کند و پیروزی را با جوانان جشن بگیرد و خاطره ای خوب قهرمانی را در ذهن آنان ثبت کند و بار دیگر آینده برند ایران رادیاتور را تضمین کند.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی تیر ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- بانک سینا ، سامانه تولید رمز یکبار مصرف
در میان تیزرهای رادیویی و یا تلویزیونی به ندرت از جملات منفی استفاده می شود. اما این بار بانک سینا این قانون را نقض کرده و روی جمله مهم نیست تاکید می کند. در امور بانکی شنیدن جمله مهم نیست غیرقابل باور است اما در این تیزر شنونده با شنیدن این جمله احساس آرامش و امنیت می کند. - ماکارانی مانا ، ماکارانی نیمه آماده مانا
باز هم به بهانه فوتبال، تیزر رادیویی دیگری پخش شد با تاکید بر 5 تا تو 20 دقیقه. تاکید بر 5 تا تو 20 دقیقه از طرف بازیگر اول و تعجب بازیگر دوم از اینکه چنین چیزی امکان نداره بده بستون خوبی رو برقرار کرده و ذهن شنونده رادیویی را به چالش میکشه که 5 تا تو 20 دقیقه یعنی چی؟ روایتی ساده به بهانه فوتبال و استفاده از دیالوگ های فوتبالی قابل تحسین است. - همراه اول ، تعویض سیم کارت به یوسیم
همراه اول همواره به عنوان پشتیبان ورزش کشور حرف اول را می زند. این بار با استفاده از یک گزارشگر فوتبال حس و هیجان فوتبالی شنونده را به وجد اورده و حس پیروزی را همراه با سرعت به شنونده منتقل می کند. در این تیزر نقش گوینده در خواندن متن را باید تحسین گفت. - گلرنگ ، شامپو مولتی ویتامین + پروتئین
شروعی متفاوت با موسیقی شاد و فانتزی ، همراه با آرامشی که به شنونده میدهد به وی نوید خبر خوش هم میدهد. بعد صدای مهربانانه گوینده زن و مرد که با لحنی شاد و دوست داشتنی یک سری مشخصاتی رو بیان می کنند که هر کسی می تونه این مشخصات رو در خودش ببینه و همذات پنداری بکنه. از ویژگی های این تیزر موزیک خوب، لحن بیان گوینده و متن است.