🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین تیر ۱۳۹۶

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی تیر ماه 96 آقای ناصر راعی مدیر عامل شرکت تبلیغاتی گروه توسعه پیام شهری سروش می‌باشند.
ناصر راعی متولد 1352 در اصفهان، تحصیلات خود را در مدارس اصفهان شروع کرده و در سال 1374 وارد دانشگاه شد. وی مدرک کارشناسی خود را در سال 1379 و مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال 1389 در رشته مدیریت بازرگانی دریافت کرده است.
وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1379 در صنعت تبلیغات در شرکت شهروند شروع کرده و هم اکنون مدیر عامل کانون پیام شهری سروش می باشد. همچنین سوابق بسیاری در امر تبلیغات و اجرایی به سازمان های دولتی و خصوصی، من جمله شهرداری، تولی پرس، آر تی سی، پیام رسا و بانک شهر را داراست.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی تیر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان

آگهی های تلویزیونی برگزیده:
  1. محصولات امو ، شوینده های لباس امو
    ایده خلاقانه جهت ارائه محصول، استقبال از همکاری، خلاقیت و راهکارهای کودکانه، ذهن بیننده درگیر و پیام به راحتی قابل درک می باشد. موسیقی و فضای دلنشین، استفاده از بازیگر خردسال که به جذابیت تیزر کمک فراوانی کرده است.
  2. سازمان امور مالیاتی ، دیرین دیرین
    معرفی درست طرح جامع مالیاتی، بهره مندی از فضای کارتونی و کاریکاتور محبوب، آگهی جذاب و کارآمد از این آگهی ساخته است. انتقال پیام عدالت اقتصادی با محور طنز بسیار جذاب است. ذهن بیننده را درگیر و پیگیر موضوع می کند.
  3. بانک پارسیان ، هفت گنج پارسیان
    ایده خوب -پر لوکیشن- موضوع تیزر بیننده را درگیر می کند که تا پایان تیزر را دنبال کند و نتیجه را ببیند. بیننده تحت تاثیر پیام تیزر قرار می گیرد.
  4. هوم کر ، مایع لباسشویی هوم کر
    تیزر توانسته با ایده جالب و خاص خود را در یاد مخاطب هدفش ثبت کند. نورپردازی خوب، حس اعتماد و باورپذیری به بیننده القا می کند.
  5. شرکت آب و فاضلاب ، جان آب در خطر است
    ایده خلاقانه اتاق فکر شرکت مهندسی آب و فاضلاب جهت آینده نگری کودکان از نقاط عطف این آگهی می باشد. جذابیت بصری و ارتباط خوب مفهومی با تصاویر، در زمان مطلوب پیام فرهنگی خود را به بیننده می رساند.
  6. محصولات اکتیو ، شامپو بدن شفاف اکتیو
    تصویربرداری و نورپردازی خوب
    بهره گیری از فضای ورزشی پر تحرک
    تاثیرگذاری روی مخاطبین خود
  7. چی توز ، محصولات چی توز
    ایده ی درست و مناسب با موضوع با اجرای خوب
    بهره گیری از فضای ورزشی پر هیجان و پر تحرک و همچنین بهره گیری از لوکیشن بسیار مطلوب در تصویربرداری
  8. سامسونگ ، گوشی گلکسی S8
    متن هماهنگ با تصویر، تکنیک نورپردازی مناسب، حس باورپذیری، جذابیت فوق العاده بصری و آگهی متفاوت که باعث شده در ذهن ها ماندگار شود.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی تیر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان

آگهی های برگزیده رادیویی:
  1. بانک سرمایه ، بانکداری الکترونیک
    نریشن خوب انتقال صریح و ساده پیام به مخاطب -حس اعتماد به مخاطب داده می شود
  2. بانک ملی ایران ، 89 سال همراهی
    تاثیرگذاری روی مخاطب نیاز مخاطب را برطرف می کند نریشن مخاطب را جذب می کند جهت پیگیری ادامه تیزر -درگیر کردن افکار عمومی
  3. صحت ، سفید کننده و ضد عفونی کننده صحت
    متفاوت بودن تیزر موسیقی پر هیجان که اصلی ترین رکن در درگیر کردن ذهن مخاطب رادیویی می باشد. نیاز و خواسته مصرف کننده را برآورده می کند.
  4. بانک کشاورزی ، طرح مهر آسمانی
    متن خوب آیده خلاقانه در انتقال پیام به مخاطب -داستان قدرتمند و گیرا- مفید و مختصر