منتخبین اردیبهشت ۱۴۰۱
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی اردیبهشت ۱۴۰۱ به انتخاب داور مهمان
ضمن تشکر فراوان از زحمات سالیانه رسانه دوستداشتنی و کاربردی "مدیا آرشیو" و محبت دوست و همکار خوبم "آقای شفائی" عزیز در سپردن داوری آگهیهای منتخب اردیبهشت 1401، نظرات خود را به این صورت اعلام میکنم:
هرچند بریف و نتایج و موفقیت و عدم موفقیت هیچ کمپین و آگهی در این رسانه ذکر نشده و صرفا آگهیها به نمایش درمیآیند، اما به علت سالها فعالیت حرفهای و رسانهای مرتبط در صنعت بازاریابی، برندینگ و تبلیغات و بهرهگیری از ارتباطات و اطلاعاتی که دائما از همکاران و دستاندرکاران کارها به دست آوردهام، در انتخاب آگهیها به این موارد توجه ویژه داشتهام:
- تعهد آگهی به هویت برند
- پایبندی آگهی به ارزش آفرینی برای مخاطب
- سادگی و شفافیت پیام در آگهی
- خلاقیت و نوآوری آگهی در ارسال پیام
- خوشساخت بودن آگهی
- ایران رادیاتور ، اسپلیت های ایران رادیاتور
- روایت محور بودن و داستان پردازی با مسکات برند
- ارتباط سازی با هویت کلامی و بصری برند (یادگار، به ما دلگرم باشید، خرس)
- استمرار استفاده از مسکات برند در فصلی غیرمتعارف و گرم برای آگهی محصولی سردکننده
- دلپذیر ، سس کچاپ هالوپینو
- نمایش سبک زندگی (مصرف کننده) اغراق نشده و باورپذیر
- ارتباط سازی با هویت کلامی و بصری برند (دلپذیر، تفاوت در دلپذیر بودن است، موشکی، حریم نشانه)
- سناریوی یکدست و روان و متصل برای معرفی سه محصول (ساده، تند، هالوپینو)
- نمایش سبک زندگی (مصرف کننده) اغراق نشده و باورپذیر
- باسلام ، اپلیکشن و سایت باسلام بازار بی مرز
- نمایش سبک کسب و کار (فروشنده) اغراق نشده و باورپذیر
- ارتباط سازی با هویت کلامی و بصری برند (باسلام، نشانه، جینگل)
- سناریوی یکدست و روان و متصل برای سریالی سازی (معرفی کسب و کارهای مختلف)
- نمایش سبک کسب و کار (فروشنده) اغراق نشده و باورپذیر
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی اردیبهشت ۱۴۰۱ به انتخاب داور مهمان
آگهیهای منتخب رادیویی:
- ایران رادیاتور ، اسپلیت های ایران رادیاتور
- روایت محور بودن و داستان پردازی با مسکات برند در فصلی غیرمتعارف و گرم برای آگهی محصولی سردکننده
- ارتباط سازی با هویت کلامی برند (یادگار، به ما دلگرم باشید)
- تکرار آگهی تلویزیونی (قابل توسعه در رادیو) برای ایجاد انسجام و سینرژی در کمپین
- روایت محور بودن و داستان پردازی با مسکات برند در فصلی غیرمتعارف و گرم برای آگهی محصولی سردکننده
- دلپذیر ، سس کچاپ هالوپینو
- ارتباط سازی با هویت کلامی برند (دلپذیر، تفاوت در دلپذیر بودن است)
- سناریوی یکدست و روان برای معرفی سه محصول (ساده، تند، هالوپینو)
- تکرار آگهی تلویزیونی (قابل توسعه در رادیو) برای ایجاد انسجام و سینرژی در کمپین
- محصولات نظری ، کیک نظری
- مفهوم سازی برای محصول (نظردادن، هم نظر بودن)
- ارتباط سازی با هویت کلامی برند (نظری)
- هماهنگی فرم و محتوا (همآوایی آگهی مثبت و پرانرژی و ریتمیک با سناریویی متحول کننده)
- مفهوم سازی برای محصول (نظردادن، هم نظر بودن)