منتخبین آذر ۱۳۹۷
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی آذر ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- همراه اول ، بسته هایی که میلیونی هستند
این آگهی برای اعلام جوایز بسته های اینترنتی همراه اول ساخته شده است و با توجه به اینکه در تبلیغات این روزها موضوع جوایز و قرعه کشی توسط دیگر برندها هم اعلام میشود و پیامهای مختلف را ارسال میکنند، این آگهی با فرم اجرای متفاوت و جذاب مخاطب را دعوت به تماشا میکند و با تعلیق مورد نیاز، مخاطب را تا انتهای آگهی همراه می سازد تا پیام که شامل مدت زمان برنامه، عدد جایزه و تعداد نفرات است را اعلام کند. - چین چین ، رب خانگی چین چین
این محصول چین چین، رب با طعم خانگی است و رب خانگی به صورت معمول در ذهن مصرف کنندگان دارای جایگاه و مزیت های خاصی است که در این آگهی برخی از این مزیت ها مانند طعم، غلظت، عطر و رنگ به خوبی بیان میشود و با استفاده درست از کلمه ؛خانگی؛ در متن آگهی، تداعیات خوبی از محصول در ذهن شکل می گیرد. - ایرانسل ، یلدای امسال همه جایزه می برند
علاو بر ایجاد فضای خانوادگی و معاشرت هایی که در ذات شب چله وجود دارد که برای ما ایرانیان آشناست، این آگهی استفاده خوبی از رویداد شب چله کرده است و با استفاده خلاقانه از بازی کلامی، توانسته نوع جایزه را با شب چله پیوند دهد و مخاطب را دعوت به این رویداد کند. - گرجی ، بیسکویت باغ وحش گرجی
این آگهی تلویزیونی خوش ساخت است، کودکان بازی خوبی دارند و در کل فضا سازی خوبی را دارد، علاوه بر این، نام محصول(بیسکوییت باغ وحش گرجی) بدون اینکه زنش ایجاد کند به شکل مناسبی تکرار می شود.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی آذر ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- بانک ملت ، همراه پلاس بانک ملت
استفاده درست از موسیقی آشنا و قدیمی برای مخاطبان رادیو که با لحن آرام گوینده همراه است و به مرور تبدیل به موسیقی امروزی تر و با لحنی سریعتر اما گویا توسط گوینده همراه میشود. - ایران دلکو ، کاتالیست ایران دلکو
یک آگهی خوب که بدرستی برای رادیو طراحی و تولید شده است و با صداهای مختلف دلایل آلودگی هوا از طریق خودروها و تاثیراتش را مطرح و در انتهای آگهی محصول را معرفی میکند. - پوشک مرسی ، پوشک بچه مرسی
با توجه به اینکه برند مرسی دارای آگاهی در گروههای هدف است در این آگهی رادیویی با تکرار نام، برند را به مخاطبانش یادآوری میکند و در انتها مزیت های محصول را بیان میکند. - اینترنت شاتل ، سرویس FMC شاتل
در این آگهی, پیام به صورت مستقیم و قابل درک برای مخاطب مطرح می شود و با بیان دقیق مبلغ، مخاطب را دعوت به شنیدن آگهی می کند و در انتها نام سرویس و برند مطرح میشود.