
درباره داور مهمان
داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی فروردین ماه 1403 آقای بابک معدن دار، ایده پرداز، کارگردان و فعال صنعت تبلیغات می باشند.
بابک معدن دار، متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران، کار خود را از طراحی گرافیک و عکاسی آغاز کرد و در این زمینهها در نمایشگاههای مختلف شرکت کرده و جوایز متعددی در داخل و خارج از کشور کسب کرده است.
حوزه اصلی فعالیت او ایده پردازی و تولید محتوای خلاق در تبلیغات و ارتباطات برند و همچنین برندسازی بوده است. او به عنوان مدیر خلاقیت در آژانسهای معتبر داخلی و بینالمللی فعالیت داشته و در ۲۵ سال سابقه کاری خود در این حوزه، کمپینهای مختلفی برای برندهای ایرانی و بینالمللی طراحی و اجرا کرده است. تجربیات بینالمللی او در حوزهی تبلیغات، همکاری با آژانسهای WPP, DDB و FCB و همچنین چند سال متوالی داور جشنواره تبلیغات نیویورک بوده است.
او کمپینهای متعددی برای برندهای بینالمللی و داخلی طراحی کرده که تعدادی از آنها به شرح زیر است:
لگو، هایپ، کاترپیلار، پپسی، باربیکن، نسکوئیک، سامسونگ، کناف، رنو، نسکافه، ال جی، دنت، پرسیل، پاناسونیک، بوش، هایپراستار، دامستوس، بی ای تی، سیگنال، لیپتون، نوکیا، هوآوی، آ ا گ، کلیر، آپتاکید، رکسونا، تی پی لینک و ...
همچنین
مای بیبی، مزمز، دکتر عبیدی، تار و مار، بانک ملت، چی توز، دوو، کاله، روژا، جوجو، پاکشوما، دماوند، هاکوپیان، کاسپین، دیپوینت، نماوا، سان استار، بانک تجارت، هایلند، همراه اول، روزانه، شکلی، سایپا، بیمه آسیا، انتشارات خیلی سبز، سیو، ایران تلنت، گلستان و ...
او عضو انجمن طراحان گرافیک آمریکا، انجمن عکاسان کانادا و انجمن خوشنویسان ایران بوده و از دیگر فعالیتهای او میتوان به سخنرانی در حوزه تبلیغات و تدریس خلاقیت، طراحی کمپین، طراحی پرزنتیشن و موشنگرافیکس اشاره کرد.
او در حال حاضر مدیرعامل و همبنیانگذار آژانس ارتباطات بازاریابی بوم است.
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی فروردین ۱۴۰۳ به انتخاب داور مهمان
آگهیهای تلویزیونی:
- مای بیبی ، پوشک شورتی مای بیبی
پوشک شورتی مای بیبی، به دلیل کدگذاری درست از طریق نمایش موقعیت مصرف محصول در شرایطی متفاوت برای معرفی ویژگی محصول پوشک شورتی مای بیبی.
این آگهی با استفاده از نمایش فضای رقابتی المپیک، تصاویر جذاب کودکان نوپا و متنی که هم بر ویژگیهای محصول تمرکز دارد و هم کانسپت اصلی را دنبال میکند، محصول پوشک شورتی مای بیبی را با شیرینی و لطافت از دیگر محصولات متمایز میکند و علاوه بر بیان ویژگیهای کاربردی محصول ارتباط عاطفی با مخاطب اصلی خود که مادران هستند برقرار میکند. - شهر لوازم خانگی ، مرجع تخصصی لوازم خانگی
شهر لوازم خانگی، به دلیل استفاده درست از طنز و تواناییهای بازیگری سفیر خود پژمان جمشیدی برای انتقال پیام و بازگو کردن مزیتهای رقابتی برند - لایف استار ، نوشابه انرژی زا
نوشیدنی انرژیزا لایف استار، به دلیل ایجاد فضایی سینمایی و اکشن و استفاده از بدلکاری و سرعت و رانندگی برای ایجاد هیجان در رسانهای مانند تلویزیون، آگهی خود را نسبت به بقیه متمایز میکند.
-
۰۶ خرداد ۱۴۰۳
-
۰۶ خرداد ۱۴۰۳
-
۰۶ خرداد ۱۴۰۳
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی فروردین ۱۴۰۳ به انتخاب داور مهمان
در آگهیهای رادیویی گزینههای منتخب وجود نداشتند چرا که اکثر آنها با استفاده از ریتم و موسیقی تکراری و شعری که به زور در آهنگ قرار گرفته ویژگیهای محصول را مطرح میکردند. قابل درک است که محدودیتهای زیادی در استفاده از موسیقی و آواز وجود دارد اما شاید بهتر باشد تا روشهای دیگری برای جلب توجه مخاطب و انتقال پیام به مخاطب رادیو که پای برنامههایی مانند اخبار، ورزش، موسیقی، نمایش، مذهبی و …نشسته را امتحان کرد
آگهی رادیوییای برای این ماه ثبت نشده.