🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین فروردین ۱۴۰۱

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی فروردین ماه 1401 آقای سهیل صدیقی مدیر بازاریابی و تبلیغات بیمه دات کام می‌باشند.

سهیل صدیقی متولد 1367 است و در حال حاضر مدیریت بازاریابی و تبلیغات برندهای بیمه دات کام، سفر دات کام و پارس جی دی اس در هلدینگ سپاس را بر عهده دارد. او دانش آموخته کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد، همزمان با تحصیل در دوره ارشد به مشاوره در حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ و تدریس در چند دانشگاه مشغول شد. وی تجربه همکاری با هلدینگ سبلان پارت پایدار و برند الدورا را در کارنامه خود دارد و در حوزه تکنولوژی نیز با شرکت های بزرگ ارائه دهنده اینترنت در قالب مشاور مارکتینگ همکاری نموده است.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی فروردین ۱۴۰۱ به انتخاب داور مهمان

در مورد تبلیغات تلویزیونی انتخاب شده، سه پارامتر به طور خاص جهت ارزیابی و داوری مد نظر قرار گرفته شده:
  1. انتقال پیام
  2. ماندگاری در ذهن
  3. جذابیت و خلاقیت
آگهی های تلویزیونی منتخب
  1. تیزر بیژن ، محصولات بیژن
    در مورد تبلیغ بیژن، فضاسازی و بهره گیری از سفیر برند مناسب و فیلمبرداری و دکوپاژ مورد قبول، یکی از تبلیغاتی است که در گروه بهترین تبلیغات فروردین ماه قرار می گیرد.
  2. تیزر محصولات رامک ، کشک رامک
    تبلیغ رامک نیز با تداعی فضایی جذاب، معرفی مناسبی از محصول کشک خود را داشته و همسو با سایر تبلیغات خود در کمپین فعلی اش پیش رفته است.
  3. تیزر گاج ، 20 سال در کنار هم
    اما خلاقیت و ساختارشکنی گاج برای تبلیغ و حس آمیزی ظریفی که در این تیزر به کار برده است، موجب انتخاب این تیزر هم به عنوان یکی از سه تبلیغ برتر تلویزیونی فروردین ماه شده است.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی فروردین ۱۴۰۱ به انتخاب داور مهمان

تبلیغات رادیویی با توجه به مخاطبان محدودتر و متفاوت تر نسبت به تلویزیون، بایستی با سناریو و یا ریتمی پررنگ تر ساخته شود. یکی از عناصری که در رادیو می تواند به این موضوع کمک بیشتری کند، استفاده از تبلیغات موزیکال با انرژی اما با چارچوب خلاقانه و متن جذاب و موسیقی در خاطر ماندنی باشد.
در همین راستا سه تبلیغ رادیویی:
  1. تیزر آبمیوه فروتلند ، شاد باش و زندگی کن
  2. تیزر محصولات بیژن ، سال کهنه به در شد
  3. تیزر دلپذیر ، وقتی ما این جمعمون جمعه تره
که از نظر بنده حس خوب و استفاده از نوستالژی و درگیری حس مخاطب با تبلیغ دلپذیر، هوشمندانه و خلاقانه انتخاب شده است.