منتخبین فروردین ۱۳۹۷
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی فروردین ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان
تیزرهای رادیو _ تلویزیونی فروردین ماه سال 1397 در کمیته سه نفره شامل مدیر گروه فیلم سازی، مدیر هنری و خلاقیت و مدیر عامل شرکت تبلیغاتی کاردان رسام، فرهاد آرایی، مورد بازبینی قرار گرفته است.
بعد از انتخاب شاخصه های موثر در گزینش تیزرهای رادیو _ تلویزیونی به ترتیب اولویت شامل: ایده مرتبط با سفارش (شاخصه ظرف و مظروف)، پیام، سناریو و متن روان و تاثیرگذار، کیفیت بصری مناسب که جهت انتخاب بهترین تیزر از بین حدود 90 ورسیون تیزر تلویزیونی و 38 ورسیون تیزر رادیویی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفتند و حاصل آن انتخاب 4 ورسیون تیزر تلویزیونی و 4 ورسیون تیزر رادیویی به دلیل بهره مندی بیشتر از شاخصه های کیفی و تعریفی مدنظر به عنوان تیزرهای برتر فروردین ماه سال 97 انتخاب گردید.
تیزرهای برتر تلویزیونی فروردین ماه 97
بعد از انتخاب شاخصه های موثر در گزینش تیزرهای رادیو _ تلویزیونی به ترتیب اولویت شامل: ایده مرتبط با سفارش (شاخصه ظرف و مظروف)، پیام، سناریو و متن روان و تاثیرگذار، کیفیت بصری مناسب که جهت انتخاب بهترین تیزر از بین حدود 90 ورسیون تیزر تلویزیونی و 38 ورسیون تیزر رادیویی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفتند و حاصل آن انتخاب 4 ورسیون تیزر تلویزیونی و 4 ورسیون تیزر رادیویی به دلیل بهره مندی بیشتر از شاخصه های کیفی و تعریفی مدنظر به عنوان تیزرهای برتر فروردین ماه سال 97 انتخاب گردید.
تیزرهای برتر تلویزیونی فروردین ماه 97
- گاج ، آزمون های سراسری گاج
تیزر آزمون های سراسری گاج به دلیل استفاده از پیام روان و بدون حاشیه اضافه و همچنین فضاسازی مینیمال و مرتبط با پیام، باعث اطلاع رسانی مناسب و تاثیرگذاری صحیح بر مخاطب می شود. - دلپذیر ، سس های گوجه فرنگی دلپذیر
بهره گیری تیزر سس گوجه فرنگی دلپذیر از فضاسازی جذاب و شیرین زبانی های کودکانه که باعث جلب توجه بیشتر مخاطب در نگاه اول می گردد، می تواند عاملی مهم در دیده شدن این تیزر در بین انبوهی از تیزرها شود. - انجمن اتیسم ایران ، کودکان دارای اتیسم
این تیزر با پردازش صحیح نسبت به بیماران اتیسمی و همچنین تاثیرگذاری زیاد، باعث بالا رفتن آگاهی مخاطب نسبت به این گونه بیماران می شود. - کمیته امداد ، فقر مجازی نیست
تیزر فقر مجازی نیست به عنوان تیزر فرهنگی کمیته ی امداد با دیدگاه مسئولیت پذیری اجتماعی و با رویکرد فرهنگ سازی در حوزه ی آسیب های اجتماعی سعی در القای این پیام به مخاطب دارد که عامل فقر می بایست در پس توجه به انسان به عنوان عاملی بنیادی تر از خود فقر مورد توجه قرار گیرد. از طرفی استفاده از فضای تعلیق، موسیقی مناسب، بازی های نسبتا خوب عوامل دیگر در انتخاب این تیزر از طرف تیم بررسی کننده می باشد.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی فروردین ۱۳۹۷ به انتخاب داور مهمان
تیزرهای رادیویی
- بانک پاسارگاد ، تبریک سال نو
- بانک شهر ، شهر در تعطیلات هم هست
- محصولات مای ، شامپو مای
- روغن اویلا ، روغن سرخ کردنی بدون پالم