🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین شهریور ۱۳۹۸

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی شهریور ماه 98 آقای علیرضا کاظمی نژاد مشاور مارکتینگ هلدینگ آروین ملل زرین می‌باشند.
علیرضا کاظمی نژاد متولد 1350 و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد می باشند. ایشان فعالیت حرفه ای خود را با تحقیقات بازاریابی در شرکت مبلغان آغاز نمود و پس از چند سال مدیریت موسسه پژوهشهای بازرگانی اطلاعات فردا (وابسته به گروه مبلغان ) را به عهده گرفت وی عضو هیات موسس انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و دو دوره عضو هیئت مدیره ی این انجمن بودند. از سال 1385 بیشتر در حوزه ی مارکتینگ فعالیت نموده و مدیریت بازاریابی شرکت فضاکاران صنعت و بعد از آن مدیر برند در شرکت آریا ملل زرین بودند. در سال 1389 به مدیریت عامل شرکت آریا ملل زرین منصوب و پس از آن به عنوان مشاور بازاریابی هلدینگ آروین ملل زرین فعالیت خود را ادامه دادند. در سوابق وی چند سال تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و عضویت در کمیته ی فنی متناظر تحقیقات بازار و پژوهش های اجتماعی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نیز به چشم میخورد.
هلدینگ آروین ملل زرین در حال حاضر مدیریت شرکت کشت و صنعت چین چین، شرکت پاکنام، شرکت بیسکوییت گرجی و برند ایلیکا را در اختیار دارد.
ایشان داوری را با همکاری سرکار خانم ماندانا سینا مدیر مارکتینگ بیسکوییت گرجی انجام داده اند.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی شهریور ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان

آگهی های تلویزیونی:
  1. سرای ایرانی ، ضمانت قیمت
    یکی از رویداد های قابل توجه در عرصه بازاریابی و تبلیغات حضور پر رنگ و جدی فروشگاه ها و مراکز خرید است به طوریکه دائما شاهد افزایش کیفیت و کمیت تبلیغات این گروه هستیم.
    سرای ایرانی با ساخت این تیزر نشان داد فراتر از تبلیغات مرسوم در این حوزه فکر می کند. سناریوی این تیزر ابتدا در ذهن مخاطب ابهام ایجاد می کند و پس از نمایش تصاویر زیبا و خلاق، سرای ایرانی را معرفی می کند. از نقاط قوت این تیزر می توان به دکور و بازیگری خوب و سی جی تمیز اشاره کرد.
  2. ایرانسل ، حمایت از تیم محبوبتان
    تیزر ایرانسل حامی پرسپولیس و استقلال، ایده متفاوت و جذاب، مینیمال، کم هزینه، خلاق، محتوا متناسب با بازار هدف
  3. فروشگاههای رفاه ، خرید رنگی از رفاه
    تکنیک ساخت متفاوت، خلاق، شاد، نگاه جدید به فروشگاه زنجیره ای و متفاوت در باکس
  4. کاله ، شیر غنی شده کاله
    طراحی لباس و صحنه، ایجاد انگیزه در بچه ها برای خرید


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی شهریور ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان

آگهی های رادیویی
  1. ایزی لایف ، تو یک ابرقهرمانی
    مخاطب قرار دادن و احترام به خریدار اصلی که همان فرزندان افراد سالمند هستند، صدای خوب نریتور
  2. بیسکویت مادر ، اولین و بهترین
    احساسی، انتخاب گوینده متناسب با فضای تیزر، صدای خنده بچه
  3. دلپذیر ، کنسروهای لوبیا و لوبیا با قارچ دلپذیر
    متن موزون و جذاب، گوینده متناسب با متن
  4. شکلات های باراکا ، صبح با باراکا
    موزیکال، شاد، تکرار و تاکید روی برند