منتخبین دی ۱۳۹۵
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی دی ۱۳۹۵ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- شرکت صنایع زرین سلولز ، ایزی لایف
در تبلیغات و با توجه به بستر فرهنگی ما پرداختن به برخی موضوعات بسیار دشوار است، در این آگهی در وهله اول ایده پرداز به خوبی توانسته پیام خود را به شکلی محترم و تاثیرگذار به مخاطب انتقال دهد. کاری سخت که نهایتا توسط مخاطب "جدی" تلقی می شود و از مرز شوخی با آگهی فاصله می گیرد. آگهی از پیچیدگی زیادی برخوردار نیست با این حال به شدت در همراه کردن مخاطب تا پایان موفق است. - جاکسون ، کرم ماساژ بدن جاکسون
بر خلاف بسیاری از آگهی ها که حضور سلبریتی کارکرد محصول و پیام آگهی را تحت تاثیر قرار می دهد این آگهی توانسته بین محبوبیت عابدزاده و کارکرد محصول تعادل ایجاد کند. نهایتا اجرای تمیز آگهی به موفقیت آن کمک کرده است. آگهی در انتقال پیام خود بسیار موفق است و مخاطب بین محصول و احمدرضا عابدزاده به خوبی ارتباط برقرار می کند. - لوازم خانگی دوو ، ماشین لباسشویی دوو
اساسا روایت تبلیغاتی از یک محصول به شکلی تیپیکال جز اولین راهکار های فکری است. با این حال در مرحله "اجرا" بین یک آگهی تیپیکال تمیز و یک آگهی تیپیکال بد تفاوت ها نمایان می شود. آگهی دوو به شدت اجرای تمیزی دارد و با تلفیق موسیقی و تصویر به خوبی توانسته محصول را به مخاطب معرفی کند. آگهی به لحاظ خلاقیت حرف زیادی برای گفتن ندارد اما به شدت راحت و درست با مخاطب ارتباط برقرار می کند. - بازار مبل کاسپین ، خلیج فارس و پاسارگاد
آگهی مبل پاسارگاد تمام جذابیتش را به خاطر اجرای خلاقانه اش دارد. جذابیت بصری که در میان آگهی های یک باکس تبلیغاتی بیرون می زند و مخاطب با آن همراه می شود. استفاده از ساختار اجرایی فانتزی با پیام "بلند پروازی کن" بسیار همخوان است و نتیجه یک آگهی است که توانسته بین آگهی های هم صنفان خود یک سر و گردن بالاتر بایستد.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی دی ۱۳۹۵ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
در بین آگهی های رادیویی زیادی که هر روز پخش می شود ولی شنیده نمی شود مجموعه چهار آگهی منتخب صرفا به دلیل متن های کمی جذاب و طنازی های مختصری که دارند احتمال شنیده شدنشان از سایر آگهی ها بیشتر است. با این حال جز آگهی های درخشان رادیویی نیستند و فقط کمی تلاششان برای شنیده شدن از سایر آگهی ها بیشتر است. ساخت آگهی رادیویی موثر در بین این همه صدا کار سختی است که کمتر آگهی در این زمینه موفق بوده است.
در بین آگهی های رادیویی زیادی که هر روز پخش می شود ولی شنیده نمی شود مجموعه چهار آگهی منتخب صرفا به دلیل متن های کمی جذاب و طنازی های مختصری که دارند احتمال شنیده شدنشان از سایر آگهی ها بیشتر است. با این حال جز آگهی های درخشان رادیویی نیستند و فقط کمی تلاششان برای شنیده شدن از سایر آگهی ها بیشتر است. ساخت آگهی رادیویی موثر در بین این همه صدا کار سختی است که کمتر آگهی در این زمینه موفق بوده است.