منتخبین تیر ۱۴۰۳
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی تیر ۱۴۰۳ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- رونیکس ، ابزارآلات رونیکس
ارتباط مفهومی آگهی با سری محتوای تبلیغی برند، بسیار قویاست. این ارتباط از بخشهای مختلف آگهی به ذهن میرسد. سفیر برند، با روحیه زمخت و قهرمان برند رونیکس همراه است، سازههای حجمی تبلیغات محیطی در آگهی دیده میشود و فضاسازی و قصه گویی متناسبی را ایجاد میکند. همچنین استفاده از زبان طراحی فیلمهای ابرقهرمانی دنیای مارول و تولید با کیفیت و توجه به جزئیات، تمام و کمال نقشآفرینی میکنند.
و در آخر دیالوگ نویسی مینیمال و مدت زمان بهینه آگهی، میل دیدن مجدد آگهی را در مخاطب حفظ میکند. - اپلیکیشن بله ، بله رو نصب کن
آگهی واقعی و عاطفی شروع میشود مخاطب را به یاد عزیزان مهاجرت کرده میاندازد و تاثیر خوبی در بیادآوری برند در آینده توسط مخاطب خواهد داشت. ولی همزمان یادآوری میکند که عزیزان ما برای ارتباط راحت با خانواده، گاهی ناچارند به جای استفاده از ابزار آزاد بین المللی، از ابزار داخلی بر خلاف میل باطنی استفاده کنند. و مجبورند نرمافزاری نصب کنند که توسط دستگاه فیلترینگ دوپینگ دریافت میکند. مجموعا آگهی خوب و موثری است ولی به این دست کسبوکارها توصیه میشود محتواهای ارتباطیشان کمتر عاطفی و بیشتر امکانات محور باشد. - سپاهان باتری ، باتری خودرو اوربیتال
این آگهی از حیث فرم و جلب توجه بصری با تصویر ماشین کلاسیک خیلی موفق بوده و در هنگام آگهی برند orbital به سرعت دیکود میشود.
به جز تعدادی قاب مصنوعی و کلیشه ای و دوبله که میتوانست بهتر باشد، مجموعا کار به ارزش برند کمک خواهد کرد.
آگهی تلویزیونیای برای این ماه ثبت نشده.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی تیر ۱۴۰۳ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- بانک رفاه کارگران ، طرح ماندگار بانک رفاه
شروع خوب آگهی با پیام واضح «پول به حسابت برمیگرده» کاملا امکان این را دارد که مخاطب را از فضای ذهنیاش بیرون آورد، در ادامه توضیحات به اندازهای در مورد ارزش پیشنهادی پروژه داده میشود و کال تو اکشن (CTA) هم برای ادامه مسیر سفر مشتری واضح به گوش میرسد.
اگر کلیشه های رایج آگهیهای بانکی (مثل فرم نریشن و مدت و سرعت قابل پیشبینی) را کمتر داشت، قطعا موفقتر هم میبود. - فلایتودی ، سرویس استرداد بدون جریمه
این سری آگهیها دقیق و ساده است، سریع ارزش پیشنهادی را معرفی میکند، صدای نریتور آگهی عمیق است و با فضای تضامین خدمات گردشگری و سفر، که مخاطب در این بخشها نیاز دارد اعتماد بیشتری کند، همساز است. مدت هر آگهی کوتاه است و امکان این را فراهم میکند که با بودجه کمتر، تعداد پخش بیشتری فراهم شود. - آدامس بایودنت ، آدامس 45 دقیقه ای
با آنکه نسبتا دیر به نام برند رسید، آگهی فرم جالبی داشت. در دسته رادیویی با شرط فرکانس مناسب پخش، میتواند در ذهن مخاطبین رادیو، یادآوری موثری (از حیث بخشبندی بازار) داشته باشد.
آگهی رادیوییای برای این ماه ثبت نشده.