منتخبین تیر ۱۳۹۶
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی تیر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی برگزیده:
- محصولات امو ، شوینده های لباس امو
ایده خلاقانه جهت ارائه محصول، استقبال از همکاری، خلاقیت و راهکارهای کودکانه، ذهن بیننده درگیر و پیام به راحتی قابل درک می باشد. موسیقی و فضای دلنشین، استفاده از بازیگر خردسال که به جذابیت تیزر کمک فراوانی کرده است. - سازمان امور مالیاتی ، دیرین دیرین
معرفی درست طرح جامع مالیاتی، بهره مندی از فضای کارتونی و کاریکاتور محبوب، آگهی جذاب و کارآمد از این آگهی ساخته است. انتقال پیام عدالت اقتصادی با محور طنز بسیار جذاب است. ذهن بیننده را درگیر و پیگیر موضوع می کند. - بانک پارسیان ، هفت گنج پارسیان
ایده خوب -پر لوکیشن- موضوع تیزر بیننده را درگیر می کند که تا پایان تیزر را دنبال کند و نتیجه را ببیند. بیننده تحت تاثیر پیام تیزر قرار می گیرد. - هوم کر ، مایع لباسشویی هوم کر
تیزر توانسته با ایده جالب و خاص خود را در یاد مخاطب هدفش ثبت کند. نورپردازی خوب، حس اعتماد و باورپذیری به بیننده القا می کند. - شرکت آب و فاضلاب ، جان آب در خطر است
ایده خلاقانه اتاق فکر شرکت مهندسی آب و فاضلاب جهت آینده نگری کودکان از نقاط عطف این آگهی می باشد. جذابیت بصری و ارتباط خوب مفهومی با تصاویر، در زمان مطلوب پیام فرهنگی خود را به بیننده می رساند. - محصولات اکتیو ، شامپو بدن شفاف اکتیو
تصویربرداری و نورپردازی خوب
بهره گیری از فضای ورزشی پر تحرک
تاثیرگذاری روی مخاطبین خود - چی توز ، محصولات چی توز
ایده ی درست و مناسب با موضوع با اجرای خوب
بهره گیری از فضای ورزشی پر هیجان و پر تحرک و همچنین بهره گیری از لوکیشن بسیار مطلوب در تصویربرداری - سامسونگ ، گوشی گلکسی S8
متن هماهنگ با تصویر، تکنیک نورپردازی مناسب، حس باورپذیری، جذابیت فوق العاده بصری و آگهی متفاوت که باعث شده در ذهن ها ماندگار شود.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی تیر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان
آگهی های برگزیده رادیویی:
- بانک سرمایه ، بانکداری الکترونیک
نریشن خوب انتقال صریح و ساده پیام به مخاطب -حس اعتماد به مخاطب داده می شود - بانک ملی ایران ، 89 سال همراهی
تاثیرگذاری روی مخاطب نیاز مخاطب را برطرف می کند نریشن مخاطب را جذب می کند جهت پیگیری ادامه تیزر -درگیر کردن افکار عمومی - صحت ، سفید کننده و ضد عفونی کننده صحت
متفاوت بودن تیزر موسیقی پر هیجان که اصلی ترین رکن در درگیر کردن ذهن مخاطب رادیویی می باشد. نیاز و خواسته مصرف کننده را برآورده می کند. - بانک کشاورزی ، طرح مهر آسمانی
متن خوب آیده خلاقانه در انتقال پیام به مخاطب -داستان قدرتمند و گیرا- مفید و مختصر