منتخبین بهمن ۱۴۰۰
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی بهمن ۱۴۰۰ به انتخاب داور مهمان
با انتخاب تیم مارکتینگ آماده لذیذ برای گزینش تیزرهای برتر بهمن ماه 1400، تیم داوری متشکل از محمد حسین مقیسه، مدیر مارکتینگ، سرکار خانم مهسا فلاح، مدیر تبلیغات و سرکار خانم عاطفه صلصال مدیر آتلیه شرکت آماده لذیذ تشکیل و داوری تیزر ها با در نظر گرفتن شاخص های کلیدی زیر انجام شد.
- انتقال کامل پیام اصلی برند
- نمایش کامل محصول/خدمات
- ماندگاری پیام در ذهن مخاطب
- ترغیب مخاطب
- استفاده از تکنولوژی روز در ساخت تیزر
- تمایز
- در نظر داشتن نیاز روز و شرایط اجتماعی مخاطب
- جذابیت بصری
- داستان سرایی
آگهی های تلویزیون
- تیزر رامک ، محصولات رامک
جلب توجه مخاطب در ثانیه های ابتدای تیزر تلوزیونی، نمایش محصول یا خدمت مورد نظر، انتقال پیام یا ارزش محوری تبلیغ، از مهمترین فاکتور های کیفی یک تیزر می باشد.
خلق جذابیت های بصری با به کار گرفتن تکنولوژی های جدید و اضافه کردن افکت های صوتی در زمان صحیح، در صورتی که محصول و برند را به طور واضح نمایش و پیام برند را به طور صریح به مخاطب انتقال دهد، ترکیبی موفق، جذاب و کامل می سازد. البته استفاده از یک تیم مجرب در تهیه، ساخت و پرداخت این تیزر تلوزیونی بی تاثیر نبوده است.
رامک با به کار گرفتن ترکیبی از شاخص های فوق، به تیزری با جذابیت بصری بالا، معرفی کامل محصولات، و انتقال ارزش های برند که بازه وسیعی از مخاطبین را درگیر می سازد، دست یافته است. - تیزر ازکی ، سایتی برای مقایسه و خرید انواع بیمه نامه
"ازکی" بر خلاف قاعده همیشگی تیزر های شرکت های بیمه و بانک، از پوسته تکراری تصاویر و نریشن های غرور آفرین خارج شده و با مخاطب، با روشی خودمانی ارتباط برقرار می کند.
شناخت مخاطب یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت هر حرکت تبلیغاتی است. "ازکی" با شناخت صحیح مخاطب خود در حوزه خرید بیمه با استفاده از ابزارهای آنلاین، نحوه تعامل و ارتباط طنز و خودمانی انتخاب و در ساخت سری جدید تیزرهای تلوزیونی خود نیز استفاده کرده است.
سری سازی تیزرها، استفاده از سناریو های طنز، تمایز نحوه تعامل با مخاطب نسبت به رقبا، ایجاد فضای فانتزی با استفاده از جذابیت های بصری و صوتی، پیام برند را در ذهن مخاطب حک کرده و از نقاط قوت این سری تیزر های برند ازکی میباشد. - تیزر چیک ، مایه آلبالو پلو چیکا
ارزش های اصلی یک برند غذایی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، تازه و درجه یک می باشد. انتقال این پیام به مخاطب به واسطه تیزر تلوزیونی با استفاده از نمایش جذاب مواد اولیه و نحوه تهیه این محصولات میسر می شود.
چیکا با سناریو متفاوت خود در این تیزر دغدغه مخاطب را نسبت به کیفیت محصولات خود بر طرف و با نمایش مواد اولیه درجه یک، جذابیت های بصری و داستان سرایی، مخاطب را سر ذوق آورده و نحوه متمایزی از تعامل ایجاد می کند.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی بهمن ۱۴۰۰ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
رادیو از دیرباز رسانه ای با بیشترین ضریب نفوذ میان مردم هر جامعه ای بوده است.
رادیو از دیرباز رسانه ای با بیشترین ضریب نفوذ میان مردم هر جامعه ای بوده است.
این خصوصیت این رسانه را یکی از قدرتمند ترین ابزارهای اطلاع رسانی، آموزش، فرهنگ سازی و تبلیغات کرده است.
از آنجا که تنها ابزار این رسانه صدا می باشد، نحوه ساخت تیزر رادیویی بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز به علم رسانه و تجربه کافی دارد.
یک تیزر رادیویی موفق می بایست، با استفاده ترکیبی از نریشن، موسیقی و صدا گذاری، توجه مخاطب را جلب و پیام برند را مخابره نماید.
یک تیزر رادیویی موفق می بایست، با استفاده ترکیبی از نریشن، موسیقی و صدا گذاری، توجه مخاطب را جلب و پیام برند را مخابره نماید.
تیزر های انتخاب شده توسط تیم مارکتینگ آماده لذیذ، بیش از سایر کاندید ها دارای مشخصات فوق بوده و در راستای این شاخص ها تلاش نموده اند.
استفاده از موسیقی های آشنا، تکرار نام برند، استفاده از لهجه های مناطق مختلف ایران، استفاده از ریتم هایی که به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار می شود و فراخوانی مخاطبین برای شرکت در مسابقه و در نتیجه درگیر سازی مخاطب با برند، از جمله شاخص های برجسته این تیزرها می باشد.