🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین اسفند ۱۳۹۶

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی اسفند ماه 96 آقای سعید احمدی مدیریت کانون سروش سیما می‌باشند.
سعید احمدی مدیریت کانون سروش سیما در عرصه تبلیغات به مدت 10 سال است که فعالیت می کند، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی است. پس از فارغ التحصیلی به عنوان قائم مقام مدیر عامل در شرکت سیما پخش شروع به فعالیت نمود و سپس با تاسیس  کانون سروش سیما سعی در ایجاد یک نگرش جدید با رویکردی متفاوت در صنعت تبلیغات کشور نمود.
سعید احمدی عضویت در انجمن بین المللی تبلیغات IAA را در کارنامه خود دارد و با نشریه مارکم پاپ نیز همکاری مستقیم دارد.
ایشان در شرکت سروش سیما سمت مدیر عامل و ریاست هیئت مدیره را عهده دار می باشند که در طی سال های اخیر همواره سعی در رشد و اعتلای مجموعه و نیز قرار گرفتن در رتبه شرکت های برتر تبلیغات ایران را دارد.
امروز سروش سیما دارای رتبه 2*** (دو سه ستاره) از سازمان صدا و سیما و همکاری نزدیک با سازمان زیباسازی شهر تهران و دارای باکس بیلبورد برای مشتریان خود می باشد.
شرکت سروش سیما در دوره فعالیت خود چندین سیمرغ طلایی تبلیغات و جوایز متعدد و در رسانه های مختلف و دیجیتال و تدوین و اجرای کمپین های بزرگ تبلیغی و نیز ساخت تیزر برای بزرگترین شرکت های دولتی و خصوصی ایران و چندین شرکت بین المللی را در کارنامه خود دارد.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی اسفند ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان

آگهی های تلویزیونی
  1. سایت علی بابا ، خرید بلیط هواپیما و قطار
    آگهی موشن گرافی علی بابا به دلیل استفاده از المان های بصری و سالم گرافیکی و نریشن ساده و روان بسیار آسان در انتقال مفاهیم کارکردی سایت برای مخاطب شاخص می باشد.
  2. نحوه اطلاع از تعداد خطوط موبایل
    آگهی فرهنگی قوه قضاییه با نمایش بسیار دردناک اتفاق جرم و تبعات آن با نریشن تاثیرگذار به سادگی در انتقال مفهوم و بازدارندگی کارکرد دارد.
  3. هاکوپیان ، پوشاک هاکوپیان
    آگهی هاکوپیان در عین سادگی و خلوتی با تمرکز دقیق بر محصول و ظرافتی که در تصویر به نمایش می گذارد نمایش کارکردی دست ساز بودن محصول را به رخ می کشد در عین دقتی که در کار برده می شود حس لوکس بودن را منتقل می کند.
  4. فرش برلیان ، فرش‌های برلیان
    آگهی فرش برلیان با بهره گیری از مشورتی طنز بین دو دوست کاری و ایهام اسم برند تلفیقی جالب را به رخ کشیده است که نحوه پرداخت آن متمایز از سایر برندهای صنف فرش می باشد.
  5. کبریت توکلی ، سالگرد 100 سالگی
    آگهی کبریت توکلی و موسیقی آذری با استفاده از المان قدمت چراغ موشی خاطرات نوستالژیکی را ترسیم می کند که به سادگی در انتقال مفهوم صد سالگی کمک می کند.
  6. پلی ران اتصال ، سیستم‌های نوین آبیاری
    آگهی پلی ران زندگی یک درخت در کویر با قطره آب ساختار شکنی درد کم آبی جامعه است که با بهره گیری از امکانات مدرن به روش مصرف بهینه کمک می کند.
  7. بیمه رازی ، گاهی وقتها زود دیر میشه
    بیمه رازی با بهره گیری از انیمیشن و ساخت کاراکترهای درست و سالم و صدای مناسب با شخصیت های آن در انتقال مفاهیم حادثه و کمک بیمه پس از اتفاق ناگوار مخاطب را تهیج به استفاده از خدمت می کند.
  8. کودکی ، حق کودک کار است
    رویکرد روزمره کودکان کار و درگیری هر روز همه به این معظل و نحوه برخورد با آن در آخر آگهی شاید معنی روش زندگی همه ما را تغییر می دهد.





بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی اسفند ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان

آگهی های رادیویی
  1. فرش پردیسان ، فرش پردیسان دلیجان
    آگهی موزیکال فرش پردیسان با استفاده از سبک خوانندگی و موسیقی سنتی ایرانی و معرفی طرح های متنوع جذاب و شنیدنی در رادیو خواهد بود.
  2. محصولات منشاد ، جرم گیر منشاد
    آگهی رادیویی جرم گیر و ضد عفونی کننده بسیار با معظل عواقب استفاده از مواد شوینده به خوبی تشریح و راهکار استفاده از محصول بدون عوارض را به خوبی بیان می کند.
  3. دایتی ، فالوده های دایتی
    دایتی با حفظ تم اصلی آگهی های اولیه خود در جهت معرفی محصول جدید فالوده خود به خوبی تداعی آگهی های قبلی برند را حفظ نموده است.
  4. محصولات دایتی ، بستنی دایتی
    دایتی با ریتم موسیقی فلک لر بستنی و ساز و نقاره بسیار خوب مخاطب رادیویی خود را همراه می کند که مشخصا این سبک موسیقی سبک فرهنگ و قومیت استان محل تولید را به رخ شنونده می کشاند.
  5. مجموعه گردشگری هـفت خــوان ، شیراز
    آگهی هفت خوان با اعتبار گرفتن از عناصر میراث فرهنگی استان فارش شهر شیراز و مجاورت در کنار آن برای خود اعتباری مثال زدنی را ساخته که شنونده را کنجکاو برای رفتن و دیدن آن محیط می کند.
  6. ایلیا استیل ، سینک ظرفشویی ایلیا استیل
    آگهی ایلیا استیل با به طنز گرفتن آگهی های فروش مستقیم موضوع را به طور جالبی مطرح و سپس محصول خود را برای استفاده مخاطب معرفی می کند که در خاطره شنونده خواهد ماند.
  7. اکتیو ، پودر ماشین لباسشویی پلی واش
    پودر پلی واش بسیار برخورد موسیقیایی خوبی برای معرفی محصول دارد و با تکرار اسم محصول کمک به سر زبان افتادن نام تجاری آن می کند و قطعا رفتار مخاطب در تصمیم سازی و تصمیم گیری برای خرید را تغییر می دهد.
  8. محصولات شوینده برچ ، مایع ظرفشویی برچ
    استفاده از موسیقی معروف برای یک محصول به شرط استفاده درست از کلمات و تحریر های کلمات می تواند ریتم جالبی را ایجاد کند که در آگهی برچ نمود دارد.