منتخبین اردیبهشت ۱۴۰۰
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی اردیبهشت ۱۴۰۰ به انتخاب داور مهمان
چگونه می توان یک تبلیغ تلویزیونی را تجزیه و تحلیل کرد؟
آیا هیچ وقت یاد گرفته ایم که چگونه تلویزیون تماشا کنیم؟ ما برنامه های تلویزیونی خود را تماشا می کنیم و وقتی یک تبلیغ برنامه ما را قطع می کند، بسیاری از ما اذیت می شویم. اما چه می شود راه اصلی کسب درآمد یک ایستگاه تلویزیونی فروش آگهی تجاری است. ما هر روز در معرض این تجارت قرار می گیریم، اما بندرت متوجه تأثیر واقعی آنها بر خودمان می شویم. این تبلیغات می توانند برای خرید چیزهایی که نیازی به آنها نداریم ما را ترغیب کنند و همچنین داشتن سبک زندگی ای که لزوماً با آن موافق نیستیم، بر ما تأثیر بگذارند. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی بسیار مهم است. در زیر مواردی وجود دارد که باید برای درک بهتر پیام های تبلیغات تلویزیونی در نظر بگیرید. از آنجا که تبلیغات تجاری از بسیاری از انواع دیگر رسانه پیچیده تر است، موارد بیشتری وجود دارد که باید در نظر گرفت.
آگهی های تلویزیونی منتخب
- محصولات برفود ، تخمه و پسته برفود
- محصولات به زیبایی و ماندگار در ذهن با استفاده از کاراکتر سازی محصولات به تصوسر کشیده شده است.
- ترغیب خرید را در بیننده ایجاد می کند، با تکرار نام برند آن را در ذهن مخاطب ماندگار می کند.
- انتخاب موسیقی و شعر مناسب و شاد در تیزر که مخاطب درک درستی از برند خواهد داشت.
- شخصیت پردازی برای هر یک از محصولات به تفکیک برای نمایش نوع مرغوبیت کالا
- استفاده از رنگ های شارپ و جذاب
- شعار متناسب با تیزر و هم چنین ساختار طنزگونه و ساده
- محصولات سن ایچ ، آبمیوه های سن ایچ
- انتخاب درست کاراکترها با توجه به اینکه مخاطبین این محصولات کودکان هستند
- استفاده موسیقی مناسب برای کودکان
- رسا و گویایی نریشن به کار رفته در تیزر که کلیه ویژگی های مورد نظر محصول را به مخاطب می رساند.
- استفاده از رنگ های جذاب با توجه به ماهیت محصول
- به کارگیری شخصیت های استفاده شده در بسته بندی محصولات در تیزر جهت آشنایی بیشتر مخاطبین
- پیام محصول به صراحت در ذهن مخاطب قرار می گیرد.
- استفاده از بازیگر کودک جذاب
- استفاده از لوگو محصول در ابتدای تیزر
- محصولات میهن ، بستنی ماراش میهن
- به کار گیری شخصیتی که نماد فروشنده بستنی در استانبول است به زیبایی ماهیت محصول را معرفی کرده است.
- استفاده از موسیقی مناسب و درک مناسب از محصول
- استفاده از بازیگرانی که مناسب این فضا هستند و طراحی لباس مناسب
- فضای شاد و رنگی و گرافیک پر زرق و برق
- استفاده از شعاری که برگرفته از تیزر قدیمی و ماندگار میهن است
- به کار گیری شخصیتی که نماد فروشنده بستنی در استانبول است به زیبایی ماهیت محصول را معرفی کرده است.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی اردیبهشت ۱۴۰۰ به انتخاب داور مهمان
آگهی های های رادیویی منتخب
- چی توز ، کتل چیپس چی توز
- استفاده از موسیقی مناسب برای فضای رادیو
- رسا بودن پیام تبلیغ
- محصولات شوینده من ، شیشه پاک کن من
- استفاده مناسب از شعر برای بیان ویژگی های محصول
- استفاده از موسیقی مناسب برای فضای رادیو
- استفاده مناسب از شعر برای بیان ویژگی های محصول
- محصولات میهن
، عید فطر مبارک
- استفاده شعر مناسب برای مناسبت ماه رمضان
- بیان محصولات کاربردی در این ماه به سادگی
- استفاده شعر مناسب برای مناسبت ماه رمضان