🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین اردیبهشت ۱۳۹۵

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی اردیبهشت ماه 95 آقای سهام‌الدین بهرامی مدیر عامل کانون تبلیغات مات می باشند.
سهام الدین بهرامی که هم اکنون دانشجوی DBA دانشگاه شهید بهشتی تهران میباشد با سابقه 15سال درصنعت بازاریابی و تبلیغات ، کار آفرین برتر در حوزه تبلبغات و رسانه می باشد که همراه با سرکارخانم نیلوفر کشاورز معتمد درسال 1385 کانون تبلیغات مات را پایه ریزی نموده، درزمینه تدوین استراتژی ارتباطی متناسب با بازار هدف، به کارگیری ایده های خلاق و تولید انواع محتواهای تبلیغاتی و ارتباطی، به کارگیری رسانه ها و کانال های ارتباطی و سنجش میزان اثر بخشی فعالیت های ارتباطی خود را به اثبات رسانده و با داشتن حسن نیت و اخلاق حرفه ای درکسب و کار و با ایجاد الگویی برای کارکنان در زمینه به حداکثر رساندن سود شرکت و بهره وری، مسئول ترقی و پیشرفت شرکت می باشد و مات به عنوان آژانسی پویا و به روز رسانه های جدید با ایده های خلاق را پرورش داده و به عرصه ظهور رسانده است و با قدرت تحلیل و مهارت حل مسئله روابط پایدار و سود آوری با مشتریان، تامین کنندگان و سهامداران ایجاد کرده است. 

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی اردیبهشت ۱۳۹۵ به انتخاب داور مهمان

برای انتخاب آگهی‌های برتر به دنبال راهی برای یک انتخاب منطقی بودم، به همین دلیل در ابتدا با توجه به فرصت محدودی که در اختیار بود 8 فاکتور را برای امتیاز دادن به آگهی‌ها در نظر گرفتم که در نهایت از تلفیق آنها 6 فاکتور نهایی تدوین شد. اگرچه شخصا معتقدم که مواردی که بر اساس آن امتیاز نهایی اعطا شده است خود شاخص‌هایی هستند که از جمع چندین متغیر ساخته شده اند اما معتقدم که پیروی از این مسیر باعث خواهد شد تا رای دادن به صورت عادلانه و نسبتا عاری از سلایق شخصی انجام شود.
ابتکار: اصالت ایده و پرهیز از کپی و همچنین دور بودن ایده از سبک‌های روتین آگهی‌های آن صنعت و تلاش برای خلق یک ایده‌ی جدید به پشتوانه‌ی یک استراتژی هدفمند برداشت من از ابتکار است.
خلاقیت در موسیقی: موسیقی را عنصر فراموش‌شده برخی از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی می‌دانم، موسیقی را نه به عنوان صرفا یک مکمل پیام ارتباطی بلکه به عنوان بخش مهمی  از پیام تلقی می‌کنم.
کیفیت ساخت: فارغ از کیفیت ایده کیفیت اجرای آن که در آگهی‌های تلویزیونی در «ساخت» تجلی پیدا می‌کند را از شاخص‌های امتیاز دادن قرار دادم. برداشت کلی من از « انعکاس فرآیند‌های مرتبط با تولید در محتوای تولید شده» معیارم برای ارزیابی کیفیت ساخت است.
انتقال پیام: توجه به نگرش‌های مخاطبان محصول یا خدمت تبلیغ شده را یک ارزش بزرگ تلقی می‌کنم و معتقدم که انتقال پیام ارتباطی به درستی صورت نمی‌پذیرد مگر به پشتوانه‌ی شناخت دقیق مخاطب. تطابق پیام ارسال شده با مختصات جامعه هدف محصول یا خدمت را معیار امتیاز دادن به این فاکتور می‌دانم.
ارتباط با هویت برند: تطابق ساختاری و مفهومی با ابعاد هویتی برند را یکی از شاخصه‌های انتخاب قرار دادم. زیرا معتقدم که تمام شاخص‌های مثبت یک تبلیغ بی اثر خواهد بود اگر آن تبلیغ با هویت برند هماهنگی نداشته باشد.
امتیاز کلی هر تیزر، بر اساس امتیازدهی به هر یک از فاکتورهای بالا و از 1 تا 10 انجام شده است. و از مجموع امتیازهای 5 فاکتور ذکر شده، امتیاز کلی هر تیزر از سقف 100 امتیاز اعلام شده است.




بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی اردیبهشت ۱۳۹۵ به انتخاب داور مهمان

رتبه‌بندی تیزرهای رادیویی ماه اردیبهشت انجام شده است و در نهایت هیچ‌کدام از آنها مورد تایید و انتخاب قرار نگرفت.

آگهی رادیویی‌ای برای این ماه ثبت نشده.