منتخبین آذر ۱۳۹۹
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی آذر ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- محصولات طبیعت ، یلدا مبارک
- استفاده درست و سنجیده از نمادهای محبوب مناسبتی در جهت انتقال پیام
- استفاده درست و سنجیده از تم های موسیقی ایرانی وتناسب موسیقی تولیدی با موضوع تبلیغ
- استفاده هوشمندانه از نام تجاری(طبیع
- انتقال مناسب و درست حس وحال عمومی شب یلدا وتاکید درست و صحیح بر عدم برگزاری دورهمی ها به دلیل شیوع کرونا و انتقال پیام امیدبخش به مخاطب
- تکنیک ساخت انیمیشن جذاب و متمایز با سایر نمونه های مشابه
- مهرام ، کیفیت را هدیه می دهیم
- کوتاه ومفید
- استفاده هوشمندانه از جریان غالب پروموشن ها در برخی از برندهای مشابه وتبدیل ضد جریان به نقطه قوت وتمایز اصلی برند مهرام
- استفاده هوشمندانه از گرافیک تصویری شامل تایپوگرافی، انیمیشن، رنگ، توالی تصاویرو... در جهت انتقال هوشمندانه پیغام تیزر
- استفاده مناسب ودرست از نریشن و صداگذاری همچنین انتخاب درست صداپیشه وبه طبع آن شکل صحیح ومناسب خوانش متن از سوی صداپیشه
- حفظ یکپارچگی پیغام برند در سایر تیزرهای مشابه این کمپین مهرام
- کوتاه ومفید
- ایکس ویژن ، تلویزیون های ایکس ویژن
- استفاده هوشمندانه از عنصر رنگ در راستای انتقال پیغام تیزر
- غلبه درست و به جای تصویر بر متن و پرهیز از زیاده گویی
- استفاده از موسیقی انتخابی مناسب
- مدتزمان مناسب تیزر
- تکنیک ساخت خوب
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی آذر ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- تلاونگ ، بسته بندی تخم مرغ های تلاونگ
- استفاده مناسب و هوشمندانه متن از دغدغه های عمومی
- انتخاب صحیح گویندگان و تطابق لحن وتن صدای گویندگان با حال وهوای تیزر
- توانایی تیزر در انتقال مفاهیم مورد نیاز بدون وابستگی به تصویر.با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تیزرهای بررسی شده، مثل همین نمونه، نسخه صوتی تیزر های تلویزیونی بوده و بدون تصویر قادر به انتقال کامل حس و حال و پیام تیزر نیستند.
- توضیح در باره یک ویژگی مفید و سودمند برای مصرف کننده و یک مزیت رقابتی واقعی
- موسیقی انتخابی مناسب در پس زمینه نریشن
- شرکت سوخت آما ، لنت ترمز سوخت آما
- اشاره درست و
- سناریو مناسب وفهم درست از مخاطبین (با توجه به اینکه رادیو ، رسانه اول مورد استفاده رانندگان وسایل حمل ونقل عمومی است)
- طرح شوخی مناسب با اسم تجاری کالا (سوخت آما) و ایجاد تقارن با یک موقعیت ناخوشایند(سوختن لوازم خودرو) با هدف ایجاد قلاب ذهنی در مخاطب
- موسیقی ساخته شده مناسب و با حال وهوای بومی
- میهن ، بستنی چهار فصل میهن
- امکان ایجاد
- استفاده از جملات کوتاه و ساده و پرهیز از زیاده گویی
- شاره مناسب و به موقع به پروموشن محصولات مورد نظر
- ایجاد حال وهوای شاد و سرخوشانه ،متناسب با کالای مورد نظر