🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین آذر ۱۳۹۹

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی آذر ماه 99 آقای سروش مرادی مدیر مارکتینگ شرکت پادایران می‌باشند.
سروش مرادی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی هستند ایشان پس از فراغت از تحصیل دوره کارشناسی و در سال 1384 جذب بازار کار شد. در ابتدا در یک مغازه فروش لوازم خودرو به عنوان فروشنده مشغول به کار شدند. اندکی بعد به سودای راه اندازی کسب و کار مستقل و در یک دوره دوساله، مشاغل مختلفی امتحان کردند که در همگی شکست خوردند.
در سال 1386 در شرکت پومر که در آن سالها بزرگترین تولید کننده تجهیزات و مبلمان اداری بود به عنوان کارشناس فروش منطقه جنوب شرق تهران استخدام شد در این شرکت و محیط حرفه ای آن به سرعت رشد کرده و در مدت 3 سال به یکی از مدیران فروش و بازاریابی آن شرکت تبدیل شد. گستردگی بازار و محصولات پومر و رقابت فشرده موجود در بازار شرایطی را فراهم نمود تا ایشان در طی 5 سالی که به عنوان مدیر فروش وبازاریابی فعالیت میکرد در سراسر ایران و با طیف متنوعی از مشتریان اعم از خصوصی و دولتی از نزدیک در تماس بوده وتجربیات ارزشمندی کسب نماید. در همین دوران متوجه شد که توجه به فعالیت های بازاریابی تا چه میزان موجب ایجاد تمایز در بازار شده و تا چه مقدار مغفول واقع شده است. این مساله محرکی شد تا به تحصیل در دوره مدیریت بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد پرداخته و دانش آکادمیک را به تجربیاتش اضافه کند.
در همین دوران وهمزمان با تحصیل از شرکت پومر جدا شده و به عنوان مدیر بازاریابی و فروش به شرکت نوین چوب پیوست در این شرکت مدیر بازاریابی و فروش محصولات مصرفی صنعت مبلمان خانگی و اداری مثل رنگ و چسب و ابر و اسفنج بود و به شکل تخصصی و به مدت 3 سال در پروسه بازاریابی و فروش B2B درگیر شد در شهریور سال 98 از نوین چوب جداشده و به عنوان مدیر مارکتینگ به شرکت پادایران پیوست. یک شرکت ریشه دار و قدیمی که از سال 1353 در حال فعالیت در حوزه مبلمان اداری است در این دوران سعی کرد با درک جایگاه منحصر به فرد شرکت پادایران و کمک به گسترش رویکردهای مورد نظر شرکت پادایران ، در پروسه طراحی و پیاده سازی استراتژی های جدید بازاریابی شرکت پادایران نقش داشته است.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی آذر ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان

آگهی های تلویزیونی
  1. محصولات طبیعت ، یلدا مبارک
    • استفاده درست و سنجیده از نمادهای محبوب مناسبتی در جهت انتقال پیام
    • استفاده درست و سنجیده از تم های موسیقی ایرانی وتناسب موسیقی تولیدی با موضوع تبلیغ
    • استفاده هوشمندانه از نام تجاری(طبیع
    • انتقال مناسب و درست حس وحال عمومی شب یلدا وتاکید درست و صحیح بر عدم برگزاری دورهمی ها به دلیل شیوع کرونا و انتقال پیام امیدبخش به مخاطب
    • تکنیک ساخت انیمیشن جذاب و متمایز با سایر نمونه های مشابه  
  2. مهرام ، کیفیت را هدیه می دهیم
    • کوتاه ومفید
    • استفاده هوشمندانه از جریان غالب پروموشن ها در برخی از برندهای مشابه وتبدیل ضد جریان به نقطه قوت وتمایز اصلی برند مهرام
    • استفاده هوشمندانه از گرافیک تصویری شامل تایپوگرافی، انیمیشن، رنگ، توالی تصاویرو... در جهت انتقال هوشمندانه پیغام تیزر
    • استفاده مناسب ودرست از نریشن و صداگذاری همچنین انتخاب درست صداپیشه وبه طبع آن شکل صحیح ومناسب خوانش متن از سوی صداپیشه
    • حفظ یکپارچگی پیغام برند در سایر تیزرهای مشابه این کمپین مهرام
  3. ایکس ویژن ، تلویزیون های ایکس ویژن
    • استفاده هوشمندانه از عنصر رنگ در راستای انتقال پیغام تیزر
    • غلبه درست و به جای تصویر بر متن و پرهیز از زیاده گویی
    • استفاده از موسیقی انتخابی مناسب
    • مدتزمان مناسب تیزر
    •  تکنیک ساخت خوب


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی آذر ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان

آگهی های رادیویی
  1. تلاونگ ، بسته بندی تخم مرغ های تلاونگ
    • استفاده مناسب و هوشمندانه متن از دغدغه های عمومی
    • انتخاب صحیح گویندگان و تطابق لحن وتن صدای گویندگان با حال وهوای تیزر
    • توانایی تیزر در انتقال مفاهیم مورد نیاز بدون وابستگی به تصویر.با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تیزرهای بررسی شده، مثل همین نمونه، نسخه صوتی تیزر های تلویزیونی بوده و بدون تصویر قادر به انتقال کامل حس و حال و پیام تیزر نیستند.
    • توضیح در باره یک ویژگی مفید و سودمند برای مصرف کننده و یک مزیت رقابتی واقعی
    • موسیقی انتخابی مناسب در پس زمینه نریشن
  2. شرکت سوخت آما ، لنت ترمز سوخت آما
    • اشاره درست و
    •  سناریو مناسب وفهم درست از مخاطبین (با توجه به اینکه رادیو ، رسانه اول مورد استفاده رانندگان وسایل حمل ونقل عمومی است)
    • طرح شوخی مناسب با اسم تجاری کالا (سوخت آما) و ایجاد تقارن با یک موقعیت ناخوشایند(سوختن لوازم خودرو) با هدف ایجاد قلاب ذهنی در مخاطب
    • موسیقی ساخته شده مناسب و با حال وهوای بومی
  3.  میهن ، بستنی چهار فصل میهن
    • امکان ایجاد
    • استفاده از جملات کوتاه و ساده و پرهیز از زیاده گویی
    • شاره مناسب و به موقع به پروموشن محصولات مورد نظر
    • ایجاد حال وهوای شاد و سرخوشانه ،متناسب با کالای مورد نظر