منتخبین آذر ۱۳۹۸
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی آذر ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- محصولات گلرنگ ، شامپو بچه گلرنگ
این ویدئو تبلیغاتی گلرنگ با بهره مندی از داستانی مناسب و استفاده از انیمیشن با کیفیت توانست با مخاطبان هدفش ارتباط برقرار کند. ویژگی های محصول کاملا در زمان آگهی در داستان ادغام شده است که می توان این تیزر را به بهترین تیزر ماه تبدیل کند. - لوازم خانگی کن ، اجاق گاز کن
این ویدئو با استفاده صحیح از ویژگی محصول و کارگردانی مناسب توانسته مخاطب رو جذب آگهی کند. این آگهی تبلیغاتی توانسته در مدت آگهی به بهترین نحو، ویژگی محصول رو بیان کند همچنین تکنیک ساخت، کارگردانی مناسب و زاویه دید متفاوت، این ویدئو را متمایز کرده است. - نان آوران ، نان تست نان آوران
سناریو و داستان بسیار هوشمندانه انتخاب شده به گونه ای که اصلی ترین ویژگی محصول که تازگی آن بوده با استفاده از تکنیک اغراق به نحو صحیحی بیان شده است. این آگهی کاملا مشخص است که با استراتژی های برند همسو بوده است. - دلپذیر ، سس های گوجه فرنگی دلپذیر
کارگردانی، استفاده از تصاویر هیجان انگیز و استفاده به جا از افکت های صوتی، جذابیت صوتی بصری متناسب با محصول و مخاطب ایجاد کرده که می تواند بر رفتار خرید مشتری تاثیر مثبت بگذارد.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی آذر ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- بانک سینا ، جشنواره قرعه کشی پز عالی
استفاده صحیح از کلید واژه محصول و معادل استعاری آن در سناریو که اطلاعات پروموشن محصول را به صورت دقیق ارائه داده است. - ایران رادیاتور ، مرکز امور مشتریان
استفاده هوشمندانه از صدا و هویت صوتی از پیش ساخته شده برای معرفی برند و محصول و تکیه به شعار تبلیغاتی "پشتم گرمه" برای مدت طولانی که آنرا اثر بخش و موثر نموده است. - محصولات زر ماکارون ، شب یلدا
استفاده درست از سبک موسیقی مناسب و توجه به مناسبت های تقویمی و رسمی و برند سازی بدون تکرار بی مورد نام برند. - دلپذیر ، کنسرو های لوبیا و لوبیا با قارچ دلپذیر
بهره گیری مناسب از شعر و متنی مرتبط با محصول به همراه موزیکی با ریتم و ضرب آهنگ منحصر بفرد که با سایر تبلیغات برند دلپذیر همسو می باشد.