🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین آذر ۱۳۹۶

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی آذر ماه 96 آقای بهمن برومند مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ساینا می‌باشند.
بهمن برومند تحصیل کرده رشته سینما در دانشگاه هنر است. از سال 1371 با تولید تیزرهای تلویزیونی فعالیت در حوزه تبلیغات را آغاز کرد. تولید صدها تیزر تلویزیونی و طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی دهها شرکت و مجموعه بزرگ به ویژه بانک ها، تجربه های میدانی قابل توجهی را برای وی رقم زد. بهمن برومند مدیر مسئول و صاحب امتیاز آژانس تبلیغاتی ساینا است. اوبا همکاری تیمی ورزیده از نیروهای متخصص و کارآزموده تبلیغات در سالهای اخیر مجموعه ای از بهترین کمپین ها و کانسپت های تبلیغاتی را در عرصه تبلیغات کشور طراحی و اجرا نمود. رد پای آژانس ساینا را می توان در تگ لاین ها و شعارهایی چون:
  1. "نقش خاطره می زند ..." (فرش ستاره کویر)
  2. "بانک خوب سرمایه است" (بانک سرمایه)
  3. "هر آن پارسیان" (بانک پارسیان)
  4. "به جریانی نو بپیوندیم" (بانک قوامین)
مشاهده کرد.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی آذر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان

آگهی های تلویزیونی
  1. سپاهان باتری ، باتری نقره سپاهان
    دوستش داری ؟ براش نقره بخر! آگهی با ریتم مناسب، فضا سازی خوب و نورپردازی اغراق شده که هوشمندانه بسیاری از جزئیات ناخواسته را حذف کرده و در عوض نگاه بیننده را به سمت آنچه مد نظر است هدایت می کند و استفاده درست از افکت های صوتی، سطح درگیری قابل قبولی را با تماشاگر رقم می زند و به خوبی در ژانر اینگونه آثار قرار می گیرد.
    انتخاب درست فیزیک بازیگر و گریم مناسب در کنار شعار جالب و پرهیز از پرگویی در مجموع نشان می دهد تیم ورزیده ای پشت اجرای آگهی حضور دارد. اینگونه آگهی ها عمدتا تکیه بر اجرای حرفه ای و اثر گذار دارند تا کاری بدیع و خلاق و البته نیاز سفارش دهنده نیز به خوبی برگزار می  شود.
  2. محصولات مریدنت ، خمیر دندان مریدنت
    پرداختی جذاب با استفاده از قصه ای تکراری. طراحی خوب کارکتر انیمیشن ها در کنار دکوپاژ مناسب و شیرین کاری های اثر گذار. گفتار متن متاسفانه ضعیف و گاهی آزاردهنده است. برای پک شات هم ایده مناسبی طراحی نشده است. شاید حضور کاراکتر مریدنت در پک شات می توانست ضعف طراحی پک شات را کمتر نشان دهد مشروط به اینکه کاراکتر حتما اریژینال برای برند طراحی شده باشد!
  3. گلستان ، هفته های میلیونی چای گلستان
    طراحی مناسب صحنه، حضور بازیگران جوان با لباس های درست، دکوپاژ خوب و استفاده جالب از نئون های کافی شاپ برای اطلاع دهندگی آگهی، همگی نشان دهنده حضور یک تیم حرفه ای پشت اجرای این آگهی است. آگهی از میدان مین اطلاعات جایزه و ... که عموما به سر و شکل کار آسیب میزنند به سلامت عبور می کند!
  4. شرکت مجتمع صنایع رنگ سحر ، رنگ سحر
    استفاده از تم تکرار شونده قصه های پلنگ صورتی هیچ حسنی هم نداشته باشد حداقل فرصتی برای صحنه آرایی و رنگ پردازی ایجاد می کند که اینجا و در این آگهی "رنگ" به شدت مورد نیاز است. فضای صمیمی خانواده در کنار شوخی های کم و بیش ملس و "رنگ آرایی" درست صحنه، تاکید بر تنوع رنگ ها و در ضمن ارایه یک الگوی خوب و پر انرژی رنگ آمیزی خانه در نمای پایانی، نقاط قوت کار محسوب می شوند. این آگهی پاسخی قابل قبول به نیاز سفارش دهنده می دهد و به همین دلیل نمره قبولی می گیرد.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی آذر ۱۳۹۶ به انتخاب داور مهمان

آگهی‌های رادیویی پخش شده در آذر ماه، فاقد فاکتورهای لازم جهت انتخاب به عنوان بهترین آگهی‌های رادیویی ماه می‌باشند لذا آگهی برای این ماه انتخاب نگردید.

آگهی رادیویی‌ای برای این ماه ثبت نشده.