🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین آبان ۱۳۹۸

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی آبان ماه 98 خانم فرشته دارابی‌پور مسئول رهبری تبلیغات گروه صنعتی بهشهر می‌باشند.
فرشته دارابی پور متولد 1366 استان تهران، دانش آموخته رشته ارتباط تصویری و عضو انجمن طراحان گرافیک ایران است. علاقه وی به هنر از زمان کودکی تحت تاثیر خویشاوندان چون پدربزرگ خویش استاد نقاشی و تصویرسازی و هچنین استاد علی اکبر صنعتی پدر مجسمه سازی ایران شکل گرفت، بعدها تحصیلات هنری خود را با ورود به هنرستان هنر های تجسمی در رشته گرافیک آغاز کرد.
اولین موفقیت های خود را در سنین نوجوانی در سال 1381 با حضور در جشنواره خوارزمی گرایش پوستر سازی کسب کرد.
وی فعالیت جدی در زمینه طراحی، ایده پردازی و صنعت تبلیغات را در سال 1387 آغاز نمود.
در سال 1394 به گروه صنعتی بهشهر پیوست و با تسلط به آموخته های خود و همچنین تعامل با خبرگان صنعت تبلیغات و استراتژی برند مسئولیت رهبری تبلیغات یکپارچه ( IMC) و فعالیت در حوضه FMCG برندهای نظیر روغن لادن، روغن بهار، پچ پچ و کیک هپی تاکنون مشغول به فعالیت بوده است.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی آبان ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان

انتخاب آگهی های بازرگانی بر اساس معیار های ارزیابی زیر مورد بررسی قرار گرفته است:
  • جذابیت بصری (Attractiveness):
    توجه به تمام عواملی که ممکن است مخاطب را به خود جذب کند مانند: تکنیک فیلمبرداری، گرافیک، دکور، بازیگران و کلیه عوامل بصری.
  • برند سازی (Branding):
    به موجب این عامل برند در معرض دید در آگهی بازرگانی قرار می گیرد و سناریو نقش مهمی در دیده شدن برند دارد.
  • پیام آگهی بازرگانی (Communication):
    به موجب آن پیامی در تبلیغ به مخاطب داده می شود و به وضوح ویژگی های برند را پوشش می دهد همچنین به خوبی با سناریو ادغام شده است.
آگهی های تلویزیونی:
  1. یک و یک ، سس فرانسوی یک و یک
    استفاده از تکنیک سریالی با توجه به تعدد محصولات یک و یک همچنین تلاش برای ساختن یک المان تصویری که در همه تیزرهای این سری تکرار می شود (نشان دادن یک و یک با دست توسط بازیگر) ایده جالب، خلاق و تاثیرگذاری است که در ذهن مخاطب برای برند به تصویر کشیده میشود. همچنین خوش ساخت بودن، دکوپاژ، فیلمبرداری و سناریوی این آگهی به جذابیت آن اضافه کرده است. پیام این آگهی کاملا گویا و شفاف در کنار برندینگ قوی در ذهن مخاطب می نشیند.
  2.  محصولات دلپذیر ، کشک بادمجان دلپذیر
    با توجه به ورود محصولات جدید به بازار و تبلیغات گسترده ای که در رسانه های مختلف انجام می گیرد، این امر باعث خسته شدن ذهن مخاطب گردیده، که نتیجه آن عدم توجه مخاطب به تبلیغات تکراری و فرسایشی رسانه ها را در پی دارد. به گونه ای که فرم های تکراری تبلیغاتی در ضمیر ناخودآگاه کاربر به صورت یک تجربه ی ناخوشایند درآمده و به صورت خودکار نادیده گرفته می شوند. در این میان تبلیغات کشک بادمجان دلپذیر و سایر محصولات کنسروی دلپذیر قدم را فراتر گذاشته و با ایده ای خلاقانه، خود را از سایر تبلیغات تکراری رسانه ها متمایز کرده و با ایده ای تازه، دوباره مخاطبان را وارد تجربه ی جدیدی از فرم تبلیغاتی نو کرده است تا نتوانند به این سادگی ها بدون توجه کردن به آن از روی آن بگذرند و فراموشش کنند در این میان برند می توانست نقش پررنگ تری در رابطه با سناریو و ویژگی های محصول داشته باشد
  3. مینو ، بیسکویت ساقه طلایی مینو
    تاریخ تبلیغات نشان می دهد که برخی از آگهی های بازرگانی آنچنان در ذهن مخاطب نشسته است که به عنوان بخشی از خاطرات او ثبت شده است. نوستالژی صدای دلنشین گوینده، تصاویر قدیمی محصولات و کارخانه همگی باعث ایجاد حس خوب و گویای سابقه درخشان کارخانه مینو و در ۶۰ سالگی آن شده است. به گونه ای که مخاطب نسل قدیم را با خاطرات گذشته مبهوت خود می کند و مخاطب نسل جدید به اعتبار گذشته آن اعتماد کامل پیدا می کند.
  4. محصولات ایلیکا ، تن ماهی کلاسیک ایلیکا
    تکنیک متفاوت برای نشان دادن محصول و همچنین هماهنگی سناریو تصویری با شعار و نریشن نتیجه آگهی زیبا و موفقی نظیر تن ماهی ایلیکا را به همراه دارد.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی آبان ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان

آگهی های رادیویی:
  1. محصولات دلپذیر ، میرزا قاسمی دلپذیر
    یکپارچه بودن آگهی رادیوی دلپذیر با آگهی تلوزیونی همین محصول همچنین جذاب بودن ایده که با وجود ندیدن تصویر و فقط شنیدن آن چیزی از جذابیتش کم نکرده است باعث شده است تا این آگهی یکی از موفق ترین آگهی های حال حاضر تلویزیون باشد.
  2. تکدانه ، آبمیوه کودک تکدانه
    ریتم جذاب و شاد آگهی رادیویی تکدانه کوچولو با شعر مناسب رده سنی مخاطب اش و همچنین استفاده از صدای کودک به جا و به موقع حس سر زندگی دوران کودکی و ارتباط مستقیم با مخاطب خاصش را القا می کند تا توسط این آگهی هم کودکان و هم بزرگسالان تحت تاثیر آن قرار بگیرند.
  3. دنت پاپ ، ژله های دنت پاپ
    یکی از روش های تبلیغاتی تاثیر گذار و در عین حال بسیار سخت، تیلیغات موزیکال می باشد، این آگهی با ریتم موزیک شاد و تاکید روی نام محصول دنت پاپ حس تکرار کلمات را به مخاطب القا می کند که در آگهی رادیویی یک موفقیت محسوب می شود چرا که با شعر و ریتم در ذهن مخاطب نشسته و تا مدت ها این ریتم در ذهن مخاطب باقی می ماند.
  4. یک و یک ، سس فرانسوی و هزار جزیره
    استفاده به جا از افکت های صوتی همچنین تغییر ریتم موزیک بر اساس شعر و محتوا و تکرار نام برند در موقعیت مناسب همچنین یکپارچگی مفهوم آگهی با آگهی تلوزیونی همین محصول بنا به استفاده از آن در موقعیت های مختلف و تعدد محصولات مختلف همگی به موفق بودن این آگهی کمک کرده است.