منتخبین آبان ۱۳۹۴
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی آبان ۱۳۹۴ به انتخاب داور مهمان
ملاک هایی را که برای انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی در نظر
گرفتم در وهله اول تناسب آگهی با مخاطب، تناسب آگهی با رسانه و تناسب آن نسبت به موضوع است.
در مرحله بعد، آگهی ها را از نظر جذابیت بصری و شنیداری، تعلیق و کشش قصه و داستان و در نهایت اینکه آیا این آگهی ، پیام خود را توانسته است به وضوح به بیننده منتقل نماید یا خیر، مورد بررسی و امتیاز دهی قرار دادم که در مجموع آگهی هایی انتخاب شدند.
در مرحله بعد، آگهی ها را از نظر جذابیت بصری و شنیداری، تعلیق و کشش قصه و داستان و در نهایت اینکه آیا این آگهی ، پیام خود را توانسته است به وضوح به بیننده منتقل نماید یا خیر، مورد بررسی و امتیاز دهی قرار دادم که در مجموع آگهی هایی انتخاب شدند.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی آبان ۱۳۹۴ به انتخاب داور مهمان
در بخش آگهی های رادیویی هیچکدام از آثار، مشخصات در نظر گرفته شدهی من را تامین نکردند لذا آیتمی انتخاب نگردید.
آگهی رادیوییای برای این ماه ثبت نشده.