منتخبین مهر ۱۳۹۸
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی مهر ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی:
- دلپذیر ، سس گوجه فرنگی دلپذیر
یک آگهی مفرح و خوش ساخت با ریتم تند و موزیک شاد، چیزی که دقیقا برای معرفی محصول لازم است، بدون هیچ کلام اضافهای، حس سرخوشی را القا میکند. تصاویر تمیز و ساخت حرفهای نیز قابل تقدیر است. - یسکویت مادر ، روز کودک مبارک
در نگاه اول، تیزر کمکی به "فروش" محصول نمیکند، ولی این ویدیو با تم احساسی و ساخت خوبش، بسیار در "قلب" بیننده اثرگذار خواهد بود، مخصوصا برای والدین که خود زمانی کودک بودهاند و از هر دو زاویه (کودک و والد) می توانند تیزر را درک کنند. - فروشگاه افق کوروش ، خرید با تخفیف
یک آگهی شاد دیگر که برخلاف تصور عمومی از برند خشک و رسمی افق کورش، روی نقطه حساس در وضعیت فعلی اقتصادی جامعه انگشت میگذارد. تخفیف! موزیک و شعری که به راحتی در ذهن میماند و اگر با یک کمپین 360 درجه همراه شود، می تواند به برند کمک شایانی کند. هر چند که در اجرای تیزر یکی دو اشکال دیده میشود که از اهمیت کار می کاهد. - سافتلن ، مایع لباسشویی HD سافتلن
یک ویدیو دیگر با تم احساسی که بدون اشاره و تاکید بر مزایای محصول، برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار میکند. صحنههای آشنای هر خانهای، با فضاسازی هوشمندانه و لبخندی که بر لب بیننده مینشیند.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی مهر ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی:
- بیسکویت مادر ، یاد دوران شیرین کودکی
برخلاف تقریبا همه آگهی ها که تنها صدای تیزر ویدیویی را برای استفاده در رسانه شنیداری انتخاب میکنند یکی از معدود تیزرهایی که از ابتدا برای رادیو ساخته شده اند. استفاده از صدای آشنا برای عموم مردم و القای حس نوستالژی و دلتنگی برای محصول از نقاط قوت این آگهی است. - بیمه نوین ، اتوپلاس بیمه نوین
هدف گیری دقیق برای قشر راننده و هر کسی که ماشین دارد از طریق رادیو، مخصوصا اصنافی مانند راننده تاکسی که بسیار در معرض تصادف و .. هستن. این تیزر نیز به نظر می رسد که از ابتدا برای رادیو ساخته شده باشد که البته می توانست از ظرفیتهای رسانه رادیو بیشتر و بهتر استفاده کنند. - برنج امتیاز ، گزارش مسابقه
یک آگهی شاد که یکی از معدود تیزرهای واقعا رادیویی است، با وجود آنکه چندان رابطه منطقی بین ورزش و کشتی و .. وجود ندارد، مخاطب تا پایان برای رمزگشایی همراهی می کند. چند تکیه کلام و متن مناسب برای آگهی نیز از دیگر نقاط قوت آن است. - همراه اول ، رکورد دار سرعت اینترنت همراه
انتخاب این آگهی برای رسانه رادیو، بسیار هوشمندانه بوده است، شنونده رادیو عموما در سفر و حرکت است و امکان استفاده از اینترنت ثابت را ندارد و برند به خوبی، کسانی که در کوچه و خیابان در حال استفاده از اینترنت هستند را نشانه رفته است. آگهی ساده و سرراست به خوبی تصور عام از "سرعت بالای اینترنت" را القا می کند.