🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین دی ۱۳۹۸

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی دی ماه 98 آقای سید علی سید رزاقی مدیر تبلیغات گروه صنعتی آرین (شرکت پرژک) می‌باشند.
سید علی سید رزاقی متولد 1359 و دانش آموخته ارتباط تصویری می باشند ایشان فعالیت خود را از سال 83 به عنوان مشاور تبلیغات شروع کرده و در سال 93 با عنوان مدیر تبلیغات به گروه صنعتی آرین پیوست. پس از گذراندن دوره MBA علاوه بر فعالیت در حوزه های تبلیغاتی، تولید محتوا و تدوین سناریوهای تبلیغاتی مجموعه را به عهده گرفت.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی دی ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان

آگهی های تلویزیونی
  1. محصولات چی توز ، چیپس های چی توز
    " فقط بهترین ها انتخاب می شوند " شعاری متناسب با استراتژی برند و استفاده از لوکیشن آشنا در تیزر که اثر بخشی و ارتباط با مخاطب را تسهیل می کند.
    استفاده درست از انیمیشن و توجه به رده سنی مخاطب محصول، این تیزر را به اثری موفق تبدیل کرده است.
  2. فامیلا ، روغن سرخ کردنی بدون پالم فامیلا
    استفاده خلاقانه از ترکیب رئال و انیمیشن در ساخت تیزر، آن را به اثری گیرا و قابل درک برای مخاطب تبدیل کرده است. همچنین توجه به ترکیبات محصول و نشان دادن طبیعی بودن آن، تیزر را از نظر بصری جذاب کرده است.
  3. سافتلن ، دستمال کاغذی سافتلن
    کوتاه و خوش ساخت بودن تیزر، استفاده از لوکیشن جذاب و چیدمان و رنگ بندی درست، تداعی کننده شعار برند برای مخاطب میباشد.
  4. اسنوا ، لوازم خانگی اسنوا
    کوتاه و خوش ساخت بودن تیزر، استفاده از نورپردازی، بهره گیری از زوایای جذاب محصولات و توجه به تکنولوژی محور بودن آن، وجه تمایز این تیزر می باشد.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی دی ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان

آگهی های رادیویی
  1. ایرانسل ، این زمستون گیگ می باره
    تفاوت دیالوگ نسبت به باقی آگهی های رادیویی معمول که از ابتدای آگهی، مخاطب متوجه شنیدن تبلیغ می شود، وجه تمایز این آگهی بوده و به همین دلیل طولانی بودن آگهی، مخاطب را خسته نمی کند
  2. تاپ ، مایع لباسشویی تاپ
    استفاده از ریتم آشنا همراه با تکرار نام برند، توجه مخاطب را به طور کامل جلب خواهد کرد.
  3. محصولات تبرک ، توی بورس باشیم
    اسفاده درست از کلمه کلیدی " بورس " که شنیدن آن این روزها توجه عموم جامعه را جلب می کند، باعث گردیده تا شنونده با دقت بیشتری به آگهی رادیویی تبرک، توجه داشته باشند.
  4. روغن اویلا ، روغن کانولا اویلا
    یکپارچه بودن آگهی رادیویی با آگهی تلویزیونی همین محصول، استفاده از ریتم جذاب و شاد، تکرار نام برند همراه با خواص محصول، به موفق بودن این آگهی کمک کرده است.