منتخبین دی ۱۳۹۸
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی دی ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- محصولات چی توز ، چیپس های چی توز
" فقط بهترین ها انتخاب می شوند " شعاری متناسب با استراتژی برند و استفاده از لوکیشن آشنا در تیزر که اثر بخشی و ارتباط با مخاطب را تسهیل می کند.
استفاده درست از انیمیشن و توجه به رده سنی مخاطب محصول، این تیزر را به اثری موفق تبدیل کرده است. - فامیلا ، روغن سرخ کردنی بدون پالم فامیلا
استفاده خلاقانه از ترکیب رئال و انیمیشن در ساخت تیزر، آن را به اثری گیرا و قابل درک برای مخاطب تبدیل کرده است. همچنین توجه به ترکیبات محصول و نشان دادن طبیعی بودن آن، تیزر را از نظر بصری جذاب کرده است. - سافتلن ، دستمال کاغذی سافتلن
کوتاه و خوش ساخت بودن تیزر، استفاده از لوکیشن جذاب و چیدمان و رنگ بندی درست، تداعی کننده شعار برند برای مخاطب میباشد. - اسنوا ، لوازم خانگی اسنوا
کوتاه و خوش ساخت بودن تیزر، استفاده از نورپردازی، بهره گیری از زوایای جذاب محصولات و توجه به تکنولوژی محور بودن آن، وجه تمایز این تیزر می باشد.
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی دی ۱۳۹۸ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- ایرانسل ، این زمستون گیگ می باره
تفاوت دیالوگ نسبت به باقی آگهی های رادیویی معمول که از ابتدای آگهی، مخاطب متوجه شنیدن تبلیغ می شود، وجه تمایز این آگهی بوده و به همین دلیل طولانی بودن آگهی، مخاطب را خسته نمی کند - تاپ ، مایع لباسشویی تاپ
استفاده از ریتم آشنا همراه با تکرار نام برند، توجه مخاطب را به طور کامل جلب خواهد کرد. - محصولات تبرک ، توی بورس باشیم
استفاده درست از کلمه کلیدی " بورس " که شنیدن آن این روزها توجه عموم جامعه را جلب می کند، باعث گردیده تا شنونده با دقت بیشتری به آگهی رادیویی تبرک، توجه داشته باشند. - روغن اویلا ، روغن کانولا اویلا
یکپارچه بودن آگهی رادیویی با آگهی تلویزیونی همین محصول، استفاده از ریتم جذاب و شاد، تکرار نام برند همراه با خواص محصول، به موفق بودن این آگهی کمک کرده است.