🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین دی ۱۳۹۴

درباره داور مهمان

داور مهمان جهت انتخاب بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی دی ماه 94 آقای سید احمد تقوی پویا مدیر عامل شرکت تیراژه فیلم می باشند.
سید احمد تقوی پویا متولد 1334 تهران است. او پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع دیپلم، وارد دانشکده ی صدا و سیما شد. در رشته ی تولید و فیلمبرداری مدرک کارشناسی خود را دریافت نمود و همزمان به عنوان فیلمبردار و کارگردان در سازمان صدا و سیما مشغول به کار شد. در حین همکاری خود با سازمان صدا و سیما در ستاد تبلیغات جنگ نیز به مدت پنج سال فعالیت داشت و جانباز جنگ تحمیلی نیز گردید.
او در سال 1369 شرکت تیراژه فیلم را تاسیس نمود و از آن زمان تا کنون مدیر عاملی این شرکت را بر عهده دارد. شرکت تیراژه در طی سالیان فعالیت خود با مشتریان زیادی در بخش های مختلف همکاری نموده است که از جمله مهم ترین آنها عبارتند از: سونی، آیوا، شل، نوکیا، بانک تجارت، ایرانسل، کاچیران، لاستیک بارز، روغن لادن، سایپا، مجتمع طوبی چیتگر و ...
در کنار فعالیت اصلی، ایشان در بخش های مختلف دیگری نیز فعالیت نموده اند از جمله:
  • موسس و عضو انجمن سینمای مستند ایران
  • از اعضای بنیان گزار انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران
  • چندین دوره عضویت در هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی و اکنون، نائب رئیس این انجمن
  • عضو هیئت مدیره انجمن سمعی بصری وزارت ارشاد
  • مشاور تبلیغاتی آقای کرباسچی شهردار وقت به مدت 7 سال
  • هیئت موسس شرکت پیام رسا
  • کارگردانی دهها فیلم تبلیغاتی و مستند

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی دی ۱۳۹۴ به انتخاب داور مهمان

در انتخاب یک آگهی تلویزیونی به عنوان آگهی برتر، صرفا با دیدن یا شنیدن نمی توان به درک درستی رسید و نیاز به پاره ای اطلاعات در بررسی آگهی ها نظیر بریف و ... می باشد. ولی با توجه به نبود این اطلاعات، دلیل انتخاب آگهی های تلویزیونی را می توانم به شرح زیر بیان کنم:
  • انتخاب موضوع و کلام مناسب و موثر و شعار مضمون دار (مانند: پشت هر پنجره ای زندگی ها جاریست).
  • تولید تصاویر با کیفیت CG با خلافیت های نو و تصویربرداری های فکر شده همراه با موسیقی های کم و بیش قابل قبول.
  • تعلیق مضمونی تا رسیدن به معرفی محصول یا خدمت با برد تبلیغاتی و پرداختی متناسب و در مجموع قابل درک و در دسترس بودن برای بیننده ی عام.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی دی ۱۳۹۴ به انتخاب داور مهمان

در مجموع آگهی های رادیویی به جز یک مورد که به نظر می رسد از یک برنامه ی رادیویی (شاید هم تلویزیونی) الگو برداری شده، سایر آگهی ها صرفا اعلامیه چاپی بودند و فاقد نقطه نظرات بنده در انتخابشان. آن یک مورد هم به دلیل کشش در دنبال کردن و شنیدن مضمون در بیانی طنز آمیز با باری کم و بیش تبلیغاتی بود. به همین دلیل در آگهی های رادیویی مورد خاصی انتخاب نمی شود.

آگهی رادیویی‌ای برای این ماه ثبت نشده.