🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین خرداد ۱۴۰۴

درباره داور مهمان

مسلم علی‌محمدی، متولد ۱۳۶۰ و دانش‌آموخته دکتری مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران، بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برندینگ و توسعه کسب‌وکار فعال است. او هم‌اکنون به عنوان مدیر مارکتینگ در شرکت پالاز فعالیت می‌کند. علی‌محمدی تجربه همکاری با مجموعه‌های متنوعی در صنایع مختلف از جمله انرژی، صنعت ساختمان و تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، سلولزی و تجهیزات پزشکی را در سطوح مدیریت ارشد، مشاوره، راهبری برند و طراحی ساختار بازاریابی در کارنامه دارد در طی سال‌های فعالیت حرفه‌ای، در تدوین استراتژی برند، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی ۳۶۰ درجه، طراحی و بازمهندسی فرایندهای بازاریابی و توسعه سیستم‌های تجاری نقش موثری ایفا کرده است. او همچنین سابقه تدریس دانشگاهی و انتشار مقالات علمی در مجلات تخصصی داخلی و بین‌المللی را دارد. نگاه او به تبلیغات، تلفیقی است از تحلیل کلان بازار، شناخت رفتار مصرف‌کننده، ساختاردهی سازمانی و خلاقیت کاربردی.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی خرداد ۱۴۰۴ به انتخاب داور مهمان

رتبه اول: تیزر باسلام ، اپلیکیشن باسلام یکی از نقاط قوت اصلی این تیزر، استفاده هوشمندانه از بازیگران نا آشنا و به شاید کمتر حرفه‌ای است؛ انتخابی که موجب شده فضای اثر طبیعی‌تر و باورپذیرتر به نظر برسد. این انتخاب در کنار طراحی لوکیشن‌هایی که بازتاب‌دهنده‌ی زندگی روزمره‌ی مخاطبان هدف هستند، حس صمیمیت و نزدیکی با کاراکترها را به‌خوبی در ذهن بیننده ایجاد می‌کند. نمایش موقعیت‌های آشنا و ملموس باعث شده مخاطب بتواند به راحتی با داستان و شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند، که این امر نقشی کلیدی در اثرگذاری تبلیغ ایفا می‌کند. پیام تیزر به‌درستی انتخاب شده و با زبانی ساده، شفاف و متناسب با ویژگی‌های گروه هدف منتقل شده است. همچنین، تصویربرداری با زوایا و قاب‌بندی‌های متفاوت، به غنای بصری اثر کمک کرده و باعث شده مخاطب از نظر احساسی بیشتر با پیام تبلیغ درگیر شود. رتبه دوم: تیزر تک ماکارون ، پنه ریگاته سبوس دار تک ماکارون این تیزر با بهره‌گیری خلاقانه و هدفمند از تکنیک استاپ‌موشن، توانسته تمایز بصری قابل توجهی نسبت به سایر آثار مشابه ایجاد کند. استفاده از این تکنیک نه تنها با روحیه و سلیقه‌ی گروه هدف سازگار است، بلکه به دلیل ساختار متفاوت و انتخاب موسیقی مناسب و ریتم چشم‌نواز ، توجه مخاطب را به‌سرعت جلب می‌کند. در مقایسه با تیزرهای مرسوم که عمدتاً به زبان واقع‌گرایانه یا رئال بسنده می‌کنند، این اثر با سبک بصری خاص خود، فرصتی برای دیده‌شدن بیشتر در میان انبوه تبلیغات تلویزیونی فراهم کرده است همچنین ایده‌پردازی برای معرفی محصول جدید نیز هوشمندانه و متناسب با گروه هدف انجام شده است. رتبه سوم: تیزر شهر لوازم خانگی ، خرید لوازم خانگی مجموعه تیزرهای شهر لوازم خانگی که هر کدام در فضایی متفاوت و با تمرکز بر محصولی خاص تولید شده‌اند، با ساختاری یکپارچه، توانسته اند پیام خود را به‌صورت واضح و متناسب با نیازهای واقعی مخاطبان منتقل کنند. تبدیل مناسب ایده‌ به دیالوگ‌های ساده، روان و قابل لمس، باعث شده محتوای تبلیغ نه‌تنها برای مخاطب قابل درک باشد، بلکه او را به سمت تصمیم‌گیری و خرید نیز ترغیب ‌کند. همچنین تکرار هوشمندانه‌ی پیام کلیدی در قالب‌های گوناگون، بدون ایجاد حس یکنواختی، موجب تقویت به‌یادماندنی بودن پیام در ذهن مخاطب شده است.


بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی خرداد ۱۴۰۴ به انتخاب داور مهمان

آگهی رادیویی‌ای برای این ماه ثبت نشده.