منتخبین آذر ۱۳۹۹
بهترین آگهی تلویزیونی
بهترین آگهیهای تلویزیونی آذر ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان
آگهی های تلویزیونی
- محصولات طبیعت ، یلدا مبارک
- استفاده درست و سنجیده از نمادهای محبوب مناسبتی در جهت انتقال پیام
- استفاده درست و سنجیده از تم های موسیقی ایرانی و تناسب موسیقی تولیدی با موضوع تبلیغ
- استفاده هوشمندانه از نام تجاری(طبیعت) در بطن تبلیغ
- انتقال مناسب و درست حس و حال عمومی شب یلدا و تاکید درست و صحیح بر عدم برگزاری دورهمی ها به دلیل شیوع کرونا و انتقال پیام امیدبخش به مخاطب
- تکنیک ساخت انیمیشن جذاب و متمایز با سایر نمونه های مشابه
- مهرام ، کیفیت را هدیه می دهیم
- کوتاه و مفید
- استفاده هوشمندانه از جریان غالب پروموشن ها در برخی از برندهای مشابه و تبدیل ضد جریان به نقطه قوت و تمایز اصلی برند مهرام
- استفاده هوشمندانه از گرافیک تصویری شامل تایپوگرافی، انیمیشن، رنگ، توالی تصاویر و ... در جهت انتقال هوشمندانه پیغام تیزر
- استفاده مناسب ودرست از نریشن و صداگذاری همچنین انتخاب درست صداپیشه و به طبع آن شکل صحیح و مناسب خوانش متن از سوی صداپیشه
- حفظ یکپارچگی پیغام برند در سایر تیزرهای مشابه این کمپین مهرام
- کوتاه و مفید
- ایکس ویژن ، تلویزیون های ایکس ویژن
- استفاده هوشمندانه از عنصر رنگ در راستای انتقال پیغام تیزر
- غلبه درست و به جای تصویر بر متن و پرهیز از زیاده گویی
- استفاده از موسیقی انتخابی مناسب
- مدت زمان مناسب تیزر
- تکنیک ساخت خوب
بهترین آگهی رادیویی
بهترین آگهیهای رادیویی آذر ۱۳۹۹ به انتخاب داور مهمان
آگهی های رادیویی
- تلاونگ ، بسته بندی تخم مرغ های تلاونگ
- استفاده مناسب و هوشمندانه متن از دغدغه های عمومی
- انتخاب صحیح گویندگان و تطابق لحن و تن صدای گویندگان با حال و هوای تیزر
- توانایی تیزر در انتقال مفاهیم مورد نیاز بدون وابستگی به تصویر. با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تیزرهای بررسی شده، مثل همین نمونه، نسخه صوتی تیزر های تلویزیونی بوده و بدون تصویر قادر به انتقال کامل حس و حال و پیام تیزر نیستند.
- توضیح در باره یک ویژگی مفید و سودمند برای مصرف کننده و یک مزیت رقابتی واقعی
- موسیقی انتخابی مناسب در پس زمینه نریشن
- شرکت سوخت آما ، لنت ترمز سوخت آما
- اشاره درست و مناسب و غیرمستقیم به ویژگی های اصلی کالا
- سناریو مناسب و فهم درست از مخاطبین (با توجه به اینکه رادیو، رسانه اول مورد استفاده رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی است)
- طرح شوخی مناسب با اسم تجاری کالا (سوخت آما) و ایجاد تقارن با یک موقعیت ناخوشایند (سوختن لوازم خودرو) با هدف ایجاد قلاب ذهنی در مخاطب
- موسیقی ساخته شده مناسب و با حال و هوای بومی
- اشاره درست و مناسب و غیرمستقیم به ویژگی های اصلی کالا
- میهن ، بستنی چهار فصل میهن
- امکان ایجاد ارتباط با مخاطب بدون احتیاج به تصویر
- استفاده از جملات کوتاه و ساده و پرهیز از زیاده گویی
- شاره مناسب و به موقع به پروموشن محصولات مورد نظر
- ایجاد حال وهوای شاد و سرخوشانه، متناسب با کالای مورد نظر
- امکان ایجاد ارتباط با مخاطب بدون احتیاج به تصویر